Data publicării:

Subway România a înregistrat o creştere cu 16% a vânzărilor în primele 5 luni;conceptul FreshForward va fi extins în restaurantele din România

Autor: DCNews Team | Categorie: Economie
WhatsApp

Subway România a înregistrat în primele 5 luni din acest an o creştere de 16% a vânzărilor faţă de 2018 şi se află în continuare pe un trend pozitiv de creştere, marcat de deschiderea celui de-al doilea restaurant Fresh Forward Decor din ţară, un nou concept implementat în toată lumea.

'Subway operează deja în România două restaurante sub conceptul Fresh Forward Decor, la Piteşti şi la Bucureşti, şi va extinde noua abordare la toate restaurantele din ţară. Cotat drept reţeaua de restaurante cu servire rapidă numărul 1 din lume, brandul Subway a înregistrat în primele 5 luni din acest an o creştere de 16% a vânzărilor faţă de 2018.

În primele luni ale lui 2019 compania s-a concentrat pe optimizarea afacerii, fapt ce a menţinut fidelitatea clienţilor şi a crescut numărul de clienţi noi. Clienţii au cumpărat în primele 5 luni din 2019 cu peste 7% mai multe produse: SUB-uri, wraps şi salate', se arată într-un comunicat al companiei remis AGERPRES.

Deschiderea celui de-al 39-lea restaurant Subway, în AFI Palace Cotroceni, şi adoptarea unui design nou, atractiv şi prietenos cu clienţii, este parte a strategiei de dezvoltare a companiei la nivelul anului 2019. După o investiţie majoră în decor şi dotări, primul Fresh Forward Decor Subway din Bucureşti mizează pe un trafic mare încă de la deschidere. Subway România are peste 500 de angajaţi în România şi 39 de restaurante funcţionale şi altele în dezvoltare.

Potrivit sursei citate, în 2019, compania începe implementarea acestui nou design, Fresh Forward, în restaurantele din România. 'Oferim clienţilor noştri nu doar un loc în care pot lua masa, ci o adevărată experienţă.

Totul este nou, proaspăt, curat şi plin de culoare. Noul design scoate în evidenţă conceptul fresh al Subway şi expune produsele într-un mod particular şi foarte atractiv', a declarat Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona Bucureşti-Ilfov.

Brandul Subway a intrat pe piaţa din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012. Succesul brandului Subway este întărit de un model de afaceri solid implementat de Frederick 'Fred' DeLuca acum 50 de ani. Subway numără peste 41.000 de locaţii deschise în întreaga lume în acest moment.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel