STUDIU: Cea mai vulnerabilă categorie de cumpărători
Intrum, leaderul european în credit management, reprezentat în România de către Top Factoring, prezintă ediția 2017 a studiului European Consumer Report, bazat pe răspunsurile a 24.401 consumatori europeni intervievați. Studiul, desfășurat în luna septembrie 2017, include și răspunsurile a 1000 de respondenți din România.
Părinții simt o presiune socială de a cheltui mai mult decât își permit pentru copiii lor, potrivit studiului.
Cea mai vulnerabila categorie este cea a părinților cu vârste între 18 și 34 de ani. Doar 3% dintre părinți reușesc să nu cheltuiască peste bugetul propus. 65% dintre românii intervievați spun că rețelele de socializare îi fac să cumpere mai mult decât au nevoie. 35% dintre români consideră că este în regulă să cumpere pe credit telefoane, calculatoare și televizoare.
Potrivit noului Raport al Consumatorilor privind Plățile Efectuate de către aceștia, părinții sunt categoria de consumatori cea mai vulnerabilă la presiunea socială, fiind forțați să cheltuiască pentru copiii lor un buget mai mare decât își pot permite.
Patru din zece părinți au experimentat presiune în ultimul an, simțindu-se fortați de către contextul social să cumpere pentru copiii lor lucruri cu care nu erau financiar confortabili.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News