![FOTO: Freepik @fanjianhua FOTO: Freepik @fanjianhua](https://media.dcnews.ro/image/202311/w670/stelian-bujduveanu--despre-semaforizarea-inteligenta-a-bucurestiului-prc-e2prc-80prc-9dmult-mai-eficient-sa-sincronizezi-semafoarele-prin-senzori-amplasati-la-nivelul-carosabiluluiprc-e2prc-80prc-9d_37332000.jpg)
Viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu, a vorbit în cadrul interviurilor DC News și DC News TV despre sistemul de sincronizare al semafoarelor, dar și despre situația multora dintre străzile Bucureștiului, care nu au văzut strat nou de asfalt de ani de zile.
”Știu că, prin 2008, începuse domnul Videanu. Din nefericire, erau ultimele luni de mandat și cred că s-au blocat. Cred că aveați o firmă austriacă la vremea respectivă care fluidizase electronic Calea Victoriei”, a spus Bogdan Chirieac.
”Noi avem un sistem integrat de semaforizare inteligent cu mai multe componente. Este învechit, ca sistem. Astăzi, Administrația Străzilor are un centru de comandă, avem mentenanță pe toate semafoarele și avem un sistem cu camere de filmat, dar cred că vom merge spre varianta cu senzori”, a spus Stelian Bujduveanu, subliniind că este ”mult mai eficient să sincronizezi semafoarele prin senzori amplasați la nivelul carosabilului decât la nivelul camerelor de filmat de pe semafoare, care trebuie să preia și să proceseze toată informația și să o transpună într-un model de trafic”.
Bujduveanu: ”Sunt povești care s-au întâmplat la un moment dat”
”Știu că, la vremea respectivă, senzorii însemnau niște bobine uriașe, băgate sub asfalt, care măsurau în permanență traficul. Bobinele măsurau lungimea cozilor de mașini și, în funcție de asta, trimiteau informațiile. Ce s-a întâmplat, după prima iarnă, la vremea respectivă? A venit Dorel, a răzuit stratul de asfalt, acela de uzură, s-a dus și bobina și s-a stricat cu totul și sistemul”, a continuat Bogdan Chirieac.
În replică, viceprimarul a afirmat că acestea ”sunt povești care s-au întâmplat la un moment dat. Pe Calea Floreasca, de exemplu, când am asfaltat, am montat acești senzori. Nu sunt chiar la stratul de uzură, sunt puțin mai jos. Nu prea poți să nu-i vezi, când îi iei cu cupa. Dacă faci o frezare și o reasfaltare a bulevardulu, nu este un cost foarte mare să îi înlocuiești, astăzi, la tehnologia care există.
Asta este una dintre problemele Bucureștiului, pentru că stratul de uzură al asfaltului nu poate dura mai mult de 5 ani, iar noi avem străzi care nu au văzut asfalt nou niciodată în 30 de ani”, a mai spus viceprimarul Stelian Bujduveanu.
Mai multe în video:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Porecla Reginei Camilla, inventată de nepoții săi vitregi. Cum o numesc Prințul George, Prințesa Charlotte și Prințul Louis
- LIVETEXT: Rezultate alegeri Franța. Răsturnare de situație / Cum a pierdut extrema dreaptă
- BANCUL ZILEI: Soția și bancnotele mototolite...
- Nu mai ține banii la saltea! Avertismentul unui expert financiar: Aproape garantat
- Îți vine să crezi cum era bacalaureatul pe vremuri? Prof. Mariana Badea: "Uite că am supraviețuit" /video
- Top cupluri cu aceeași zodie. Voropchievici: Aceștia vor fi uniți pe viață de iubirea lor!
- Săptămâna lui Venus, 8 - 14 iulie 2024. Mâine avem două aspecte nemaipomenite. Vești bune pentru zodii
- BANCUL ZILEI: Când uiți de ziua de naștere a soției
- Noua schemă a hoților: Falși agenți care îți ridică mașina. Ai putea cădea chiar tu în plasă / Avertismentul Poliției
- Cine-l finanțează pe Cristi Danileț. E de noaptea minții! Cu ce se ocupă „Apostolul Dreptății" de când a ieșit la pensie la 48 de ani