STB mărește capacitatea pe 28 de linii din capitală
Societatea de Transport București anunță că mărește capacitatea de transport pe 28 de linii.
Societatea de Transport Bucureşti - STB SA va suplimenta capacitatea de transport, corespunzător fluxurilor de călători, începând cu data de 5 septembrie 2022, informează Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti - Ilfov (TPBI).
Ca urmare, STB SA va majora parcul de vehicule pentru 28 de linii din Bucureşti.
"TPBI va monitoriza în continuare fluxurile de călători şi va interveni operativ de câte ori va fi necesar pentru respectarea programului de transport stabilit", se menţionează în comunicat, scrie Agerpres.
Mașinile electrice cauzează accidente mai costisitoare și mai periculoase pentru participanții la trafic, potrivit unui nou studiu
Asigurătorul francez AXA a analizat urmările accidentelor cu vehicule electrice în urma testelor de impact din 2022, descoperind că accidentele care implică noile vehicule sunt mai scumpe și mai periculoase pentru ocupanții altor vehicule, dar și că vehiculele electrice au unele slăbiciuni.
„Noi, asigurătorii, și clienții noștri trebuie, de asemenea, să gestionăm noi riscuri: deși mașinile electrice nu provoacă mai multe accidente în această țară, ele pot duce adesea la daune individuale mai scumpe”, a declarat Nils Reich, director de asigurări de proprietate la AXA, în Germania.
Motivul principal pentru care accidentele sunt mai scumpe se referă la tehnologia costisitoare care stă la baza mașinilor electrice, în timp ce factorul de siguranță pentru participanții la trafic este scăzut, deoarece cuplul ridicat al motoarelor electrice duce la circumstanțe în care șoferii de vehicule electrice apasă brusc accelerația, apoi o ridică. Prin urmare, din moment ce șoferii nu sunt obișnuiți să conducă mașini electrice, acest lucru duce uneori la pierderea controlului, implicit la un accident.
„Majoritatea mașinilor electrice, în special cele puternice, au un cuplu foarte mare, care este imediat vizibil când apăsați pedala de accelerație”, a declarat Michael Pfaffli, șeful de cercetare a accidentelor la AXA Elveția. „Acest lucru poate duce la o accelerație sacadată și nedorită, pe care șoferul nu o mai poate controla.” (citește continuarea AICI)
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News