Societatea de Transport Bucureşti - STB SA va suplimenta capacitatea de transport, corespunzător fluxurilor de călători, începând cu data de 5 septembrie 2022, informează Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti - Ilfov (TPBI).
Ca urmare, STB SA va majora parcul de vehicule pentru 28 de linii din Bucureşti.
"TPBI va monitoriza în continuare fluxurile de călători şi va interveni operativ de câte ori va fi necesar pentru respectarea programului de transport stabilit", se menţionează în comunicat, scrie Agerpres.
Mașinile electrice cauzează accidente mai costisitoare și mai periculoase pentru participanții la trafic, potrivit unui nou studiu
Asigurătorul francez AXA a analizat urmările accidentelor cu vehicule electrice în urma testelor de impact din 2022, descoperind că accidentele care implică noile vehicule sunt mai scumpe și mai periculoase pentru ocupanții altor vehicule, dar și că vehiculele electrice au unele slăbiciuni.
„Noi, asigurătorii, și clienții noștri trebuie, de asemenea, să gestionăm noi riscuri: deși mașinile electrice nu provoacă mai multe accidente în această țară, ele pot duce adesea la daune individuale mai scumpe”, a declarat Nils Reich, director de asigurări de proprietate la AXA, în Germania.
Motivul principal pentru care accidentele sunt mai scumpe se referă la tehnologia costisitoare care stă la baza mașinilor electrice, în timp ce factorul de siguranță pentru participanții la trafic este scăzut, deoarece cuplul ridicat al motoarelor electrice duce la circumstanțe în care șoferii de vehicule electrice apasă brusc accelerația, apoi o ridică. Prin urmare, din moment ce șoferii nu sunt obișnuiți să conducă mașini electrice, acest lucru duce uneori la pierderea controlului, implicit la un accident.
„Majoritatea mașinilor electrice, în special cele puternice, au un cuplu foarte mare, care este imediat vizibil când apăsați pedala de accelerație”, a declarat Michael Pfaffli, șeful de cercetare a accidentelor la AXA Elveția. „Acest lucru poate duce la o accelerație sacadată și nedorită, pe care șoferul nu o mai poate controla.” (citește continuarea AICI)
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Orașul din România unde nu există ambuteiaje. Titi Aur: De ce se circulă extraordinar, în ciuda faptului că e foarte aglomerat / video
- Aderarea completă a României la Schengen. Comisarul European pentru Afaceri Interne, anunț important. Când ar putea fi eliminate și controalele la frontierele terestre
- Ce sunt tahionii, particulele "suspecte" care au invadat Universul
- "Sunt distrusă psihic". Ilona și Ristei, cădere nervoasă: "Este un fel de Sandu Ciorbă, ȋn chineză!"
- Naty Badea: Nu mai este de trăit în Italia. Mie îmi este foarte teamă chiar și să merg pe stradă
- Avocatul Poporului vrea să le facă dreptate „copiilor pandemiei” care au pierdut doi ani de școală
- Proiectul Ministerului de Interne care vizează îmbunătățirea și modernizarea sistemului. Bogdan Despescu, explicații / video
- USR, proiect de lege privind trimiterea pacienților de la stat la privat. Rafila, reacție
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Previziunea lui Ciuvică privind alegerile pentru Primăria Capitalei: Ia peste 40% / video
- Românii apreciază mai mult influencerii și vedetele decât medicii și profesorii. Sociolog: În topul profesiilor din SUA, artiștii sunt la nivel cu electricienii
- Sistemul RO-Alert și copiii dispăruți. Despescu: Numai prin sprijinul comunității putem avea un rezultat rapid
- Răzvan Dumitrescu, întrebare pentru George Tuță: De ce trebuia să guverneze PNL cu USR când PSD-PNL asigurase stabilitate în trecut?