Spotify, nume important în muzica online, lansează marţi un nou tip de listă de redare ce combină muzica personalizată şi podcast-urile cu informaţii de actualitate realizate de mai multe media franceze, inclusiv de cotidianul francez Le Monde şi AFP, relatează Agerpres.
Cum funcționează noul playlist
Această funcţie, numită My daily în Franţa, propune fiecărui utilizator o listă de redare concepută pentru fiecare în parte de Spotify, care reuneşte într-o singură sesiune de ascultare o selecţie muzicală personalizată şi podcast-uri cu ştiri scurte, a indicat grupul într-un comunicat.
Ştirile sunt realizate de Le Monde, Agence France Presse (AFP), site-ul de ştiri Brut, Radio France (Franceinfo şi France Inter) şi reţeaua de podcast-uri Choses a Savoir, primii parteneri ai acestui serviciu.
Amestecul muzical este conceput în funcţie de ceea ce ascultă utilizatorii, astfel încât aceştia să poată audia melodiile preferate, dar să descopere şi altele în funcţie de titlurile şi de artiştii pe care îi preferă, a detaliat platforma. Lista de redare este actualizată pe tot parcursul zilei, a precizat compania.
Ppodcast-uri de ştiri, difuzate exclusiv pe platformă
Trei podcast-uri de ştiri sunt difuzate exclusiv pe platformă. L'Heure du Monde, un nou podcast realizat de cotidianul francez, care propune un schimb cu un jurnalist din cadrul redacţiei, pentru o perspectivă de 20 de minute asupra subiectului de actualitate sau o revenire aprofundată asupra unei anchete.
La rândul său, AFP lansează Sur le fil, un nou format cotidian pentru a surprinde esenţialul ştirilor zilei în Franţa şi la nivel internaţional în trei minute, publicat de luni până vineri de la 5:00. La rândul său, Brut, specializat în informaţii de actualitate în format video, propune din ianuarie cele mai importante declaraţii şi reportaje în format podcast, într-o întâlnire bicotidiană pe platformă.
În ce țări este disponibilă noua caracteristică
Această caracteristică este disponibilă în cinci ţări - Statele Unite, Marea Britanie, Irlanda, Australia, Germania -, potrivit Spotify. Numărul 1 mondial în streaming muzical, Spotify a anunţat că are 345 de milioane de utilizatori, inclusiv 155 de milioane de abonaţi, pe 170 de pieţe. La fel ca şi concurentul său francez Deezer, grupul suedez pătrunde din ce în ce mai mult în lumea podcast-urilor, în plin avânt, cu un conţinut audio diversificat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!
- Alternativa din capitalele europene, după interzicerea centralelor pe gaz. Ștefan Pălărie (USR): Nu transportă gaz până în apartament
- Dan Negru mai vrea o lege dacă se decide închiderea supermarketurilor în weekend: Să-i interzică lui Bartoș!
- AFM, finanțare de 1900 de euro pentru fiecare familie unde venitul pe membru este sub 1700 de lei. Ce este programul ”Prima Conectare”. ”Aduceți civilizația în casa omului”
- BANCUL ZILEI: După căsătorie...
- Modificarea adusă de Guvern pentru cei care locuiesc la bloc. Se schimbă modul de calcul și costurile pentru consumul de energie termică
- Strategul Cristian Socol, reacție la ultimele date Eurostat despre România. Am depășit și Ungaria. Cea mai mare viteză din ultimii 10 ani
- Şedinţă de Guvern: Modificarea unor măsuri fiscal-bugetare, pe ordinea de zi
- Un înlocuitor al zahărului, mai dăunător decât zahărul în sine. Medicii trag un semnal de alarmă: Evitați-l!
- BANCUL ZILEI: Bulă, test la școală