Şofer prins cu 204 km/h. Poliţia Română: În cazul unui impact, ce faci? Mai bagi o fisă pentru o nouă viaţă?
Un şofer a fost înregistrat cu viteza de 204 km/h de aparatul radar. Poliţia Română a transmis un mesaj tuturor vitezomanilor.
"Poate mașina pe care o conduceți nu are limitări, dar noi, spre deosebire de aceste mașinării, gândim și ne putem impune limite de siguranță…limite legale!
Poți să te gândești la viața ta? Poate la viața celui pe lângă care treci cu o asemenea viteză?
Zilnic vă putem expune astfel de cazuri, important este să știm dacă vă mobilizează astfel de comportamente.
Banii pentru amendă se fac, timpul suspendării exercitării dreptului de a conduce trece, dar cu noi ce facem?
În cazul unui impact la asemenea viteză ce este de făcut? Mai bagi o fisă pentru o nouă #viață?
Gândește înainte de a apăsa pedala de accelerație!
Mulțumim cu această ocazie colegilor de la Brigada Autostrăzi, pentru că nu tolerează astfel de „comportamente” neadecvate!", a scris Poliţia Română pe Facebook.
Un şofer din Timiş, prins cu 230 km/h de radar
Poliţiştii din cadrul Brigăzii de Poliţie Autostrăzi - A1 Deva - Nădlac au depistat în trafic, marţi, pe A1, în apropierea localităţii Margina, pe sensul de mers Lugoj - Deva, un bărbat de 46 ani care ar fi condus un autoturism cu viteza de 230 km/oră, pe un sector de drum limitat la 130 km/oră.
Biroul de presă al Poliţiei Timiş a informat că şoferul a fost sancţionat contravenţional cu suma de 1.305 lei, fiindu-i aplicată şi măsura complementară a suspendării dreptului de a mai conduce autovehicule pe drumurile publice, pentru o perioadă de 120 de zile, eliberându-i-se o dovadă fără drept de circulaţie, scrie Agerpres.
Şofatul "la mica înţelegere", desfiinţat în instanţă. "Flashurile nu au o semnificaţie clară". Capcana pentru şoferi de acum câţiva ani
Un şofer care a rămas fără permis din cauza unui neacordări de prioritate a contestat procesul verbal de contravenţie. Acesta a spus că "cele consemnate în cuprinsul procesului-verbal nu corespund realităţii, întrucât la momentul traversării intersecţiei a obsevat că se apropie un autoturism, iar acesta a făcut semn flash cu farurile, însemnând că poate trece prin mica înţelegere”.
Şoferul a considerat astfel că „are acceptul de trecere şi-a continuat deplasarea, iar autoturismul în cauză i-a apărut brusc în faţă".
"Cu privire la susţinerile petentului referitoare la flash-urile autoturismului condus de intervenientă, instanţa reţine că aceste sunt neîntemeiate neputând fi dovedite în cauză. În plus, instanţa reţine că nu se poate afirma că efectuarea unor semnale luminoase scurte, de tip flash, ar avea o semnificaţie clară, prestabilită, această manevră urmând a fi interpretată în funcţie de situaţia concretă în care se află conducătorii auto. Astfel, un conducător auto poate efectua flash-uri luminoase pentru a avertiza alt conducător auto că acesta are obligaţia de a-i acorda prioritate, nu neapărat că îi acordă prioritate sau pentru a-l avertiza că urmează o zonă supravegheată prin radar”, se mai arată în sentinţa Judecătoriei Brăila, care nu este definitivă, conform Adevărul.
Am stat de vorbă cu Titi Aur, specialist în conducere defensivă, fost pilot de raliuri, despre acest caz, pentru a vedea dacă este în regulă să şofăm "la mica înţelegere" sau dacă ar trebui să ne ghidăm exclusiv după semnele de circulaţie. CITEŞTE AICI RĂSPUNSUL
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News