Siluetă în formă de pară. Diete și exerciții fizice recomandate
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp
Femeile cu forma corpului tip pară au o rată metabolică mai mică, ceea ce înseamnă că slăbesc mai greu. În plus, grăsimea din zona șoldurilor se arde cu mai mult efort, iar sânii și talia se diminuează și ele, deși nu este necesar.

Ți s-a spus vreodată că posteriorul tău arată mai bine decât cel mai celebru din lume? Atunci cu sigranță știi că ai potențialul lui J Lo și mișcările Shakirei. Printre alte celebrități care au corpul în formă de pară se numără Kim Kardashian, Beyonce, Rihanna, Alicia Keys, Shakira, Tyra Banks.

Partea care te deranjează cel mai mult este că tot ceea ce mănânci se acumulează în zona șoldurilor și pe coapse și, din cauza grăsimii acumulate, ești expusă celulitei.

Citeșe și: Dieta Kate Middleton. Vezi ce mănâncă ducesa de Cambridge pentru o siluetă de invidiat  


Multe studii au dovedit că surplusul de grăsime -din zonele predispuse la acumularea de grăsime (șolduri, abomen, fese, coapse) – apare din cauza unui dezechilibru hormonal, pe fondul stresului, al stilului de viață necorespunzator, haotic, lipsa mișcării și a unei alimentații necorespunzatoare. Persoanele care au forma corpului tip pară (ginoida ), pot să întâmpine câteva dificultăți, deoarece vor observa rezultatele unei cure de slăbire puțin mai târziu.

În acest caz, depozitele de grăsime mai accentuate sunt pe coapse si solduri, însă într-o cură de slăbire prima dată se pierd grăsimile din partea superioară a corpului , de aceea procesul va fi ceva mai lung decât în cazul persoanelor cu forma corpului tip măr, unde depozitele de grăsime sunt situatepreponderant în partea superioară a corpului.

Regim de viață - Dietă

Medicii sunt de părere că dieta în cazul femeilor cu o siluetă în formă de pară trebuie să fie compusă dintr-un aport mai accentuat de carbohidrați complecși (exceptând bananele și strugurii), orez brun, cereale integrale și legume ( exceptând cartofii). Trebuie să incluzi în alimentație și alimente bogate în fibre (fulgi de ovăz, cereale de orez, müsli) dar și un aport echilibrat de proteine (ton, somon, carne de pui și curcan). Este recomandat sa ocolesti pe cat de mult posibil grasimile, redu consumul de produse lactate.

Citește și: ANGELINA JOLIE, distincție din partea reginei Elisabeta pentru lupta împotriva violențelor sexuale  


Sportul potrivit pentru silueta în formă de pară

Activitatea fizică recreativă are efect pozitiv asupra organismului nostru, la fel şi asupra echilibrul nostru psihic.

Exerciţiile aerobice, executate cel puţin o jumătate de oră, măresc rezistenţa fizică generală a organismului. Totodată, exerciţiile de forţă stimulează metabolismul şi fac ca muşchii noştri să consume energie în mod eficient. Aceasta înseamnă, că caloriile rezultate din mâncarea consumată vor fi folosite mai rapid.

Printre tipurile de activitate fizică recomandate se numără înotul, mersul rapid, pilates săritul cu coarda, însă nu toate sporturile sunt recomandate celor care au o siluetă în formă de pară. Antrenorii de sport atrag atenția asupra abdomenelor, kick - boxing, alergatul pe lungimi mari, care nu ajută deloc în procesul de slăbire.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News


WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel