Serviciile BlackBerry restabilite "în totalitate" după trei zile de întrerupere
Serviciile BlackBerry au fost restabilite după peste trei zile în care au fost inaccesibile. Milioane de utililzatori ai serviciilor Research in Motion (RIM) nu şi-au mai putut accesa mail-ul, naviga pe internet sau folosi serviciul BlackBerry Messenger, de la începutul acestei săptămâni.
Fondatorul RIM Mike Lazaridis a convocat, joi, o conferinţă de presă în care a anunţat că problemele au fost rezolvate şi şi-a cerut scuze, relatează The Independent. „Am restabilit în totalitate serviciile. Vreau să cer scuze tuturor utilizatorilor BlackBerry pe care i-am dezamăgit. Vă aşteptaţi la mai multe din partea noastră, ca şi mine. Incapacitatea noastră de a rezolva rapid această problemă a fost frustrantă”, a spus Mike Lazaridis. „Vom lua toate măsurile necesare pentru a ne asigura că aşa ceva nu se va mai întâmpla”, a precizat Lazaridis. Acesta a oferit şi o explicaţie a defecţiunii care a dus la întrerupere: „Un comutator dublu de mare capacitate, conceput pentru a proteja infrastructura, s-a defectat. A provocat întârzieri şi întreruperi pentru clienţii din Europa, Asia, Orientul Mijlociu, Africa, India, Brazilia, Chile şi Argentina. Sistemul nostru a căzut în cascadă. A existat un sistem de rezervă, dar nu a funcţionat aşa cum trebuia şi de aici problemele cu datele din sistem”, a explicat Lazaridis.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News