Serviciile Apple sunt la PĂMÂNT. App store, iCloud, Apple TV nu mai pot fi accesate
Data publicării:
Autor: Andreea Ditcov
WhatsApp
Sursă foto: Pexels (Florian Doppler)
Sursă foto: Pexels (Florian Doppler)
Serviciile Apple i-au lăsat astăzi pe utilizatori fără acces, în urma unor probleme pe care serverele companiei le-ar fi avut. 

Apple a suferit o cădere masivă astăzi, lăsând mii de utilizatori în imposibilitatea de a accesa serviciile sale, scrie Daily Mail. Potrivit Down Detector, un site web care monitorizează întreruperile de acest fel, mii de oameni s-au plâns că au probleme în jurul orei 16:30 GMT.

Peste 4.000 de utilizatori au raportat probleme în privința accesului Apple Music, în timp ce alți aproape 4.000 au raportat probleme cu serviciul iCloud. De asemenea, utilizatorii au avut probleme cu App Store, Find my iPhone, Apple Maps, iTunes și iMessage și Apple TV.

Nu se știe cauza căderii sistemelor Apple

Se înțelege, de asemenea, că sistemele interne ale companiei și cele de vânzare cu amănuntul ale Apple au fost picate, potrivit jurnalistului Bloomberg Mark Gurman, despre care acesta a spus că „limitează munca la distanță și operațiunile de vânzare cu amănuntul, cum ar fi ridicarea și repararea produselor”.

Momentan nu este clar care a fost cauza întreruperii. O pagină a Apple care monitorizează serviciile arăta că se confruntă cu întreruperi cu 11 servicii: App Store, Apple Arcade, Apple Music, Apple TV Plus, iTunes, Podcasturi, Radio, Apple Business Manager, Apple School Manager, Device Enrollment Program și Schoolwork.

Gigantul tehnologic a actualizat ulterior această pagină pentru a transmite că ultimele patru servicii erau disponibile din nou, dar Calendarul iCloud, Contactele iCloud, Mail iCloud și Relayul privat iCloud au fost afectate. Siteul a mai transmis că Apple investighează problema și că serviciile pot fi lente sau indisponibile.

Problemă la nivel global

Compania nu a transmis încă niciun comunicat legat de problemă, dar se crede că este una la nivel global, utilizatorii plângându-se atât în ​​SUA, cât și în Marea Britanie. Compania a răspuns unor utilizatori de pe Twitter, după ce mulți au apelat la platforma de socializare pentru a-și dezvălui frustrarea.

Un client Apple a scris: ”Se pare că iMessage este oprit pentru că nimeni nu poate trimite imagini..Apple? ce se întâmplă”. 

Un altul a adăugat: ”Voi presupune că serverul pentru Apple Maps s-a defectat pentru că încerc constant să introduc adresa pentru următorul meu loc lși spune că serverul nu poate fi accesat. Deci cred că voi folosi Waze pentru a ajunge acolo”.

Down Detector primește actualizări privind starea rețelei din diverse surse, inclusiv rețelele sociale și rapoartele trimise pe site-ul său web. Majoritatea problemelor au fost raportate în orașe mari, cum ar fi Londra, Manchester și Nottingham în Marea Britanie, dar și New York și Los Angeles în SUA.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel