Pentru a le veni în sprijin şoferilor care nu cunosc semnificaţia becurilor care se aprind în bordul maşinii, pe reţelele sociale circulă un tabel în care li se arată ce reprezintă fiecare în parte. Imaginea este deja virală, fiind distribuită fie de şoferi, fie de service-uri auto.
Iată care este aceasta:
Citeşte şi: Martorii auto pe care NU TREBUIE să îi ignori. Faci maşina praf
Deşi maşinile au o sumedenie de martori de bord care te anunţă când ceva nu este în regulă, unii nu trebuie deloc ignoraţi. 1.Martorul presiune scăzută a uleiului
Este unul dintre martorii cel mai greu de înțeles. Asta înseamnă că, atunci când face „ping” pe tabloul de bord, mulți șoferi nu știu exact ce înseamnă și, prin urmare, nu pot lua măsurile corecte pentru a-l corecta. Recomandăm să treceți pe la un service cât de repede puteți și să nu amânați procedura pentru că problema este gravă și se poate agrava.
2.Martorul Check Engine
Check Engine poate apărea când calculatorul de bord al maşinii detectează o problemă. Ea poate fi una minoră, cum ar fi o defecţiune la un senzor sau poate veni de la un voltaj scăzut al baterie, dar ar putea indica o defecţiune gravă care, neglijată, ar putea provoca daune costisitoare. Aprinderea acestui martor nu necesită oprirea imediată a motorului, dar dacă se aprinde, recomandarea este să duci cât mai repede maşină la o diagnoză.
3. Martorul de temperatură al motorului
Această lumină de avertizare arată ca un termometru scufundat în lichid. O bară cu linii verticale care iese din câteva linii ondulate. Este greu de descris în cuvinte, dar suntem siguri că știi despre ce vorbim. Dacă se aprinde acest martor, este cazul să oprești cu prima ocazie, deoarece motorul mașinii a atins o temperatură prea mare.
4. Martorul presiune scăzută în pneuri
Având în vedere importanța presiunii în anvelope, este surprinzător faptul că a durat atât de mult timp ca senzorii de presiune să devină piese standard ale kitului mașinilor moderne.
Presiunea corectă este însă extrem de importantă pentru funcționarea sigură și eficientă a anvelopelor. Din punct de vedere al eficienței, o anvelopă care nu este umflată corect va crește consumul de combustibil. Din punct de vedere al siguranței, anvelopele care nu sunt umflate bine nu vor funcționa corespunzător în timpul frânării și, de asemenea, pot face mașina mai greu de manevrat situații limită, scrie promotor.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Orașul din România unde nu există ambuteiaje. Titi Aur: De ce se circulă extraordinar, în ciuda faptului că e foarte aglomerat / video
- Naty Badea: Nu mai este de trăit în Italia. Mie îmi este foarte teamă chiar și să merg pe stradă
- Proiectul Ministerului de Interne care vizează îmbunătățirea și modernizarea sistemului. Bogdan Despescu, explicații / video
- USR, proiect de lege privind trimiterea pacienților de la stat la privat. Rafila, reacție
- Previziunea lui Ciuvică privind alegerile pentru Primăria Capitalei: Ia peste 40% / video
- "Sunt distrusă psihic". Ilona și Ristei, cădere nervoasă: "Este un fel de Sandu Ciorbă, ȋn chineză!"
- Avocatul Poporului vrea să le facă dreptate „copiilor pandemiei” care au pierdut doi ani de școală
- Aderarea completă a României la Schengen. Comisarul European pentru Afaceri Interne, anunț important. Când ar putea fi eliminate și controalele la frontierele terestre
- Epidemie de gripă și scarlatină în România! Informații de ultimă oră
- ANAF a publicat Ghidul privind tratamentul fiscal aplicabil veniturilor obținute de persoanele fizice din prestarea unor activități de înfrumusețare/întreținere corporală
- Nu e perioada planurilor. Daniela Simulescu: Să nu te superi că lucrurile nu ies cum ai visat azi-noapte!
- Cum a ajuns obez un copil de mare sportiv. Psiholog: Și-a arătat trei traume din două propoziții
- Sectorul 1, după ce Clotilde a promis creșe, grădinițe și școli: 800 de copii au rămas de din afară