Sectorul 5 a devenit atractiv pentru diverși politicieni. Mario de Mezzo (PNL): Cei de la USR au modele bune, la Sector 1, Timișoara și Bacău
Data publicării:
Autor: Ioan-Radu Gava
WhatsApp
Mario de Mezzo a vorbit, în exclusivitate pentru DC News, despre candidatura USR la Primăria Sectorului 5.

În cadrul unui interviu la DC News, jurnalistul Val Vâlcu a ridicat problema candidaturii celor de la USR la Primăria Sectorului 5. Liberalul Mario de Mezzo a vorbit despre „exemplele de succes“ care care pot susține o candidatură a Uniunii Salvați România:

„Uite, dacă ne gândim la USR, au un exemplu bun, Sectorul 1“, a spus Val Vâlcu.

„La USR, da, Sectorul 1 stă bine. Timișoara, Brașov sunt cazurile exemple de succes. De asemenea, Bacău, unde nu a fost apă rece vreo 3 luni și venea primarul cu cisterna să dea apă rece la oameni...Nici pe vremea lui Ceaușescu nu era așa.

La USR este interesant, dacă tot vorbim, că Octavian Berceanu și-a anunțat candidatura. Sectorul 5, dintr-o dată, pentru că nu sunt alegeri la termen, a stârnit interese pentru diverși oameni politici la care nu ne așteptam. Berceanu nu e în organizația Sectorului 5 a partidului“, a completat Mario de Mezzo.

CITEȘTE ȘI    -    EXCLUSIV  Cum vede Mario de Mezzo (PNL) coșul minim lunar: Clasa de mijloc în România ar trebui să aibă acest venit pe familie

Problema traficului în Sectorul 5. Mario de Mezzo (PNL) vine cu soluția: S-ar eficientiza cu 35-40%

Invitat la DC News, Mario de Mezzo, vicepreședinte PNL Sector 5, a expus o soluție pentru eficientizarea traficului:

„Eu cred că trebuie să construim pasaje, dar nu construim pasaje care se termină și se gâtuie în două benzi sau într-o bandă. Pasajul Basarab, de exemplu, se termină în Nicolae Titulescu și se face coadă. Trebuie gândită o succesiune de pasaje, dar asta nu poți face singur, ca administrație locală, ci trebuie să facem în parteneriat. E vorba de o succesiune de pasaje, care ar trebui construite în Sectorul 5 și care ar ușura traficul cu 35-40%.

Primul pasaj ar trebui să fie la Șoseaua Alexandriei cu Buzoieni. Șoseaua Alexandriei este locul prin care intră în București foarte mulți oameni din comunitățile limitrofe, se aglomerează infernal, iar dacă faci acolo primul pasaj, ai ușurat traficul.

Al doilea pasaj trebuie făcut la Calea Rahovei cu Strada Mihail Sebastian, pentru că degeaba am făcut un pasaj într-un loc dacă lucrurile se blochează în altul (...)“, a completat Mario de Mezzo (citește continuarea AICI).

CITEȘTE ȘI    -    EXCLUSIV  Mario de Mezzo (PNL), candidatură la Primăria Sectorului 5. Conceptul nou pe care vrea să-l pună în practică

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel