Serviciul Parcări din cadrul Administraţiei Domeniului Public şi Dezvoltare Urbană Sector 6 efectuează inventarierea locurilor de parcare de reşedinţă, iar locuitorii sectorului pot transmite şi online actele necesare reînnoirii contractului de închiriere a locului de parcare.
'Serviciul Parcări din cadrul Administraţiei Domeniului Public şi Dezvoltare Urbană Sector 6 efectuează, în această perioadă, prima inventariere din ultimii ani a locurilor de parcare de reşedinţă. Dacă până acum contractul de închiriere a locului de parcare de reşedinţă se reînnoia automat, doar în baza achitării taxei de parcare la Direcţia Impozite şi Taxe Locale Sector 6, primarul Gabriel Mutu a dispus ADPDU Sector 6 inventarierea tuturor locurilor de parcare de reşedinţă şi actualizarea bazei de date din sector', se arată într-un comunicat de presă remis joi Agerpres de Primăria Sectorului 6.
Primarul Sectorului 6, Gabriel Mutu, a declarat că se va efectua reînnoirea contractelor de parcare, în scopul verificării legalităţii şi actualizării acestora.
'Vom putea astfel anula contractele care nu mai îndeplinesc toate condiţiile legale şi care conduc la ocuparea nejustificată a locurilor de parcare de reşedinţă. Regulamentele pe care le-am propus anul trecut spre aprobare Consiliului Local, de reînnoire a acestor contracte şi de ridicare a autovehiculelor abandonate pe domeniul public, vor genera noi spaţii de parcare pentru locuitorii interesaţi de obţinerea unui astfel de loc', a mai spus edilul.
Cum îţi reînnoieşti autorizaţia de parcare
Membrii comunităţii Sectorului 6 care au contractul de închiriere a locului de parcare de reşedinţă încheiat înainte de 1 august 2017 dispun de două variante de reînnoire a actului: pot trimite documentele scanate (alături de numărul de telefon), până la data de 31 martie 2018, la adresa de e-mail [email protected], urmând ca, în termen de 15 zile de la depunere, să fie contactaţi telefonic pentru ridicarea contractului sau pot depune documentele, tot până la data de 31 martie 2018, la sediul Serviciului Parcaje de Reşedinţă din Str. Aleea Bistra nr.1.
În ambele situaţii prezentate sunt necesare următoarele documente: vechiul contract de parcare, BI/CI cu domiciliu la adresa unde se solicită locul de parcare, certificat de înmatriculare din care să reiasă că autoturismul este înmatriculat în România (cu ITP valabil) şi cu număr de Bucureşti, contract de comodat autentificat la notar pentru autoturismele acordate spre utilizare persoanelor ce au calitatea de comodat (dacă este cazul), certificat de încadrare cu grad de handicap locomotor (dacă este cazul), creanţele bugetare exigibile să fie achitate (se verifică de către angajatul care prelucrează dosarul).
[citeste si]
Primăria Sectorului 6 mai anunţă că termenul până la care posesorii de autoturisme îşi pot achita la Direcţia de Impozite şi Taxe Locale a Sectorului 6 chiria pentru locul de parcare rămâne 31 martie 2018, iar neplata până la această dată duce la rezilierea automată a contractului de închiriere pentru locul de parcare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- Încă un accident grav în Vinerea Mare. A intervenit elicopterul SMURD