Data publicării:
Secrete de croazieră. Sfaturile unui fost membru de echipaj, ce nu trebuie să rezervi
Vacanțele pe croazieră îți oferă un timp liber pe care trebuie să îl prețuiești la maximum. Din acest motiv trebuie să fii atent la câteva detalii care pot face diferența, potrivit Daily Express.
Vacanța cu navele de croazieră pot fi făcute infinit mai plăcute dacă sunteți mulțumit de cabina pe care o alegeți. Atunci când faceți rezervarea este util să știți unde sunt sunt amplasate cabinele pe vas și care sunt cele mai bune de ales. Un fost membru de echipaj al unei nave de croazieră, Joshua Kinser, a activat în această industrie timp de șapte ani. Acesta a explicat pentru Express.co.uk care sunt cabinele, care trebuie evitate când veți rezerva o croazieră.
O mare problemă pentru unii pasageri este îngrijorarea asupra răului de mare, iar o cameră în partea greșită a navei ar putea înrăutăți această stare. Kinser recomandă evitarea cabinelor din mijloc și optarea pentru punți inferioare ca fiind cele mai bune alegeri pentru cei care suferă de rău de mare.
Alte sfaturi pe care trebuie să le luați în considerare
"De luat în considerare este și faptul că majoritatea incendiilor la bordul navelor de croazieră apar în bucătării sau în camerele de motoare", a spus Kinser. Dacă este disponibilă o hartă a navei tale, poate este înțelept să te îndepărtezi de stateroom-urile care se află aproape de pericole potențiale de incendiu, cum ar fi camera pentru motoare, spălătoria și bucătăriile sau galerele așa cum sunt numite pe mare.”
Cu toate acestea, cei care optează pentru o vacanță pe o croazieră nu trebuie să se îngrijoreze prea mult. Incidentele majore sunt destul de rar întâlnite deoarece "Navele angajează pompieri dedicați, care, în cazul unui incendiu la bord, sunt echipați cu îmbrăcăminte de protecție completă, cu măști și rezervoare de aer." O altă problemă cu care s-a confruntat Joshua Herring când a lucrat la bordul navelor a fost zgomotul.
„Cabina noastră se afla în partea din față a navei pe puntea 1, direct deasupra propulsoarelor”, a scris el. „Am locuit pe puntea 1, dar au existat cabine clasate pe echipaj două punți sub noi și acolo jos vibrația zgomotului din propulsoare era atât de mare încât, literalmente, a trebuit să urli pentru a putea comunica.” a mai spus acesta.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News