Data publicării:

Schimbare majoră pentru toți clienții Enel Energie și Enel Energie Muntenia. Sunt vizate trei milioane de persoane

Autor: Anca Murgoci | Categorie: Stiri
WhatsApp

Companiile de furnizare Enel Energie și Enel Energie Muntenia lansează Asistentul Virtual, un nou instrument digital care facilitează interacțiunile dintre cele 3 milioane de clienți și cei doi furnizori, fără a mai fi nevoie de interacțiunea cu un operator.

Acesta este integrat în chatul existent pe pagina de contact a website-ului companiei și, într-o primă etapă, oferă suport pentru șase tipuri de operațiuni de tip self-care ce vin în întâmpinarea celor mai frecvente solicitări primite de la clienți.   

Asistentul Virtual răspunde la întrebări adresate în limba română despre soldul la zi, confirmarea unei plăți, neprimirea facturii, activarea facturii electronice, modalitatea de obținere a unei copii a facturii, adeverința de sold zero. În funcție de specificul cererii, un utilizator poate afla informația de care are nevoie în minimum trei linii de dialog, iar procesarea informațiilor durează, în medie, câteva secunde. 

Asistentul Virtual va fi dezvoltat pentru a oferi și informații personalizate despre transmiterea indexului la energia electrică și la gazele naturale, clientul obținând detaliile dorite într-un timp extrem de scurt.

„Asistentul Virtual este cel mai nou instrument prin care să contribuim la îmbunătățirea experienței clientului în relația cu Enel Energie și Enel Energie Muntenia, ca parte a unui proces accelerat de digitalizare pe care noi, ca furnizori, îl parcurgem, pentru a pune clientul în centrul preocupărilor noastre. Folosind inteligența artificială și automatizarea proceselor, am creat un nou canal de comunicare cu clienții noștri, cărora le putem livra informații utile aproape instantaneu, optimizând comunicarea dintre cele două părți. Acest instrument va fi dezvoltat  continuu, pe măsură ce va căpăta experiență din interacțiunile cu utilizatorii. Soluția este complementară platformei MyEnel și celorlalte instrumente digitale pe care le oferim clienților noștri”, a declarat Maria Anna Bertoni, director Digital Solutions Romania.

Clienții au la dispoziție un întreg ecosistem digital de interacțiune, menit să îi însoțească pe tot parcursul experienței alături de companiile Enel. În relația cu Enel Energie și Enel Energie Muntenia, clienții au multiple opțiuni digitale de primire și de plată a facturii, precum și acces la funcționalitatea de contractare online. Astfel, clienții pot primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: în aplicația MyEnel, pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici


Clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google Play, precum și direct pe telefoanele Huawei. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată, alături de alte funcționalități utile. De asemenea, în aplicația MyEnel sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.


În ceea ce privește achitarea facturilor digital, clienții pot opta pentru debit direct, internet/mobile banking sau transfer bancar. Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai Enel se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel