Scandal în maşina unei companii de ride-sharing. Client, dat jos de şoferul care nu avea mască
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Florin Răvdan
WhatsApp
Sursa: Pixabay
Sursa: Pixabay
Un bărbat din Bucureşti reclamă că a fost dat jos din maşina de ride-sharing pe care o comandase pentru că l-a atenţionat pe şofer să poarte masca de protecţie. 

La scurtă vreme după ce s-a urcat în mașină, clientul l-a rugat pe șofer să-și pună masca de protecție. De patru ori i-a cerut bărbatul șoferului să își pună mască. Într-un final, șoferul s-a conformat, însă discuția a degenerat rapid.

Iată mai jos dialogul dintre cei doi care a dus la coborârea clientului din maşină. 

"- De ce? Vă deranjează?

- Da, știu că e lege care ...

- Ok, dați-vă jos și opresc cursa aici.

- Dar de ce să opriți cursa?

- Așa vreau eu.

- Dați-vă jos, am anulat cursa. Vă rog frumos. Am mașină în spate.

- Dar eu n-am greșit nimic. N-ați purtat masca.

- Dați-vă jos!", este dialogul citat de Digi24.

Reclamaţie la companie 

 

"Azi noapte, în jur de 12 jumătate, am făcut o comandă și a venit șoferul din înregistrare. Și l-am rugat de vreo 3 ori să-și pună masca. La început s-a făcut că nu mă aude, iar într-un final și-a scos masca și a devenit recalcitrant și m-a dat jos din mașină", a povestit Florin, clinetul care l-a filmat pe șofer. 

Firma de ride-sharing unde colaborează șoferul din înregistrare încurajează în aplicație purtarea măștii în mașină, deoarece așa prevede legislația în vigoare.

"Siguranța este esențială, fiind una dintre prioritățile noastre. Din acest motiv, am introdus în aplicație o serie de inițiative pentru ca toți utilizatorii platformei să fie în siguranță. Încurajăm atât pasagerii, cât și șoferii, să raporteze fiecare caz în care observă nereguli legate de siguranță și investigăm cu atenție fiecare situație", a transmis un reprezentant al biroului de presă al firmei de ride-sharing, conform sursei citate. 

La finalul lui 2020, o companie de ride-sharing a plecat din România 

"Întrerupem operaţiunile în România. Legislaţia rigidă din domeniul ride-hailing nu ne permite să dezvoltăm serviciul pe cât de eficient ne-am dori, aşadar am decis să ne concentrăm activităţile asupra altor ţări şi direcţii de business.

Decizia noastră intră în vigoare într-o lună. Utilizatorii noştri din România pot păstra aplicaţia Yango pentru a rezerva călătorii în celelalte 16 ţări în care serviciul este disponibil”, au transmis reprezentanţii Yango,

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel