Samsung, reclamă de milioane de euro, difuzată la Oscar 2016
Când vine vorba de promovare, compania Samsung nu se dă în lături să investească milioane de euro pentru a apărea la decernarea premiilor Oscar.
Anul acesta, gigantul a surprins publicul cu un spot publicitar în care apar Lil Wayne, Wesley Snipes, Doc Rivers, James Harden şi William H. Macy, cel din urmă prezentând dispozitivul de realitate virtuală Samsung, Gear VR, pe care îl va deţine GRATUIT fiecare utilizator care va face precomandă la Samsung Galaxy S7 sau S7 Edge până în data de 11 martie.
[citeste si]
Imaginea a obţinut 225.000 de tweet-uri pe minut, un record care a fost depăşit azi noapte de Leo DiCaprio care a primit trofeul, reuşind să genereze 440.000 de tweet-uri într-un singur minut, potrivit Noobz.ro.
Reclama Samsung nu a avut însă acelaşi impact pe care l-a avut selfie-ul cu Galaxy Note 3 realizat de Ellen De Generes în 2014.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News