Întrebat despre rugină și despre cum macină trecerea timpului siguranța mașinii, expertul in condus defensiv a subliniat faptul că în ziua de astăzi, pe piața auto mondială, nu prea mai sunt mașini ruginite. Producătorii folosesc materiale mult mai rezistente, spre deosebire de autoturismele fabricate acum câteva decenii.
"În ziua de astăzi nu prea mai există, dar da, dacă există rugină, este o problemă! În afară de aspectm poate fi și o problemă de siguranță. Dacă rugina există doar la elemente care nu sunt atât de importante, aripă sau portieră, este o problemă pentru că arată urât și trebuie rezolvată. Dar mașinile moderne nu prea mai au problema cu rugina”, a precizat Titi Aur.
Referitor la cazurile expuse de cei del RAR (Registrul Auto Român), cu șoferi care încearcă să treacă ITP-ul (Inspecția Tehnică Periodică), cu tot soiul de improvizații, unele chiar de-a dreptul hilare dar extrem de periculoase, Titi Aur a subliniat faptul că sunt totuși excepții, nu este o regulă general valabilă.
"Sunt tot felul de oameni ciudați, sau foarte atehnici, care nu înțeleg și cred că nu le mai trebuie suspensie, se gândesc că dacă pun acolo ceva și o sudează, merge. Am văzut, am auzit, dar sunt totuși excepții”, a adăugat Titi Aur.
Ce faci când cumperi o maşină la mâna a doua
Un aspect important ridicat de moderatorul emisiunii DC Conducem este legat pe șoferii aflați în căutarea unei mașini la mâna a doua. În aceste condiții multiplul campion național la raliuri a atras atenția asupra faptului că este bine ca viitorul client să fie însoțit de cineva care are ceva mai multă experiență.
"Dacă nu te pricepi tu, este bine să iei pe cineva care știe și, mai ales, unul care știe, dar care și dorește, pentru că sunt unii care știu, dar n-au chef. Mai bine să o cauți mai mult decât trebuie, decât să vezi pe urmă tot felul de hibe sau probleme majore.
Este foarte greu de depistat, spre exemplu, dacă a fost reparată incorect maşina. Adică dacă are elemente sudate și dacă n-au fost sudate corect, aici este o problemă. Şi sistemul ar trebui să impună să se respecte calitatea lucrări., Adică atunci când autorizezi un service care să facă reparații la caroserie, să facă la anumite caroserii, sau la toate, dar ar trebui să aibă tot felul de aparate și specialiști. Trebuie să se respecte toate detaliile”, a explicat Titi Aur. CITEŞTE AICI MAI MULTE DESPRE ASTA
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați