"Românii au talent": Paradoxul audienței din semifinală
Data publicării:
Autor: Cristina Alexandrescu
WhatsApp
Interesul față de semifinalele în direct "Românii au talent" scade. 

A doua semifinală, de vineri seară, a avut o medie de trei milioane de telespectatori pe minut. Chiar dacă a clasat PRO TV pe prima poziție în clasament, cifra de audiență este aproape la jumătate față de recordul sezonului: peste 5,7 milioane de telespectatori în preselecții, la ediția din 5 martie, scrie paginademedia.ro

A fost urmat de postul tucesc, Kanal D, a cărui audiență s-a datorat  serialului Suleyman Magnificul, cu care Românii au talent s-a intersectat în intervalul 20.30-22.15. Pe a treia poziție la nivel național a fost Antena 1, cu 650.000 de persoane.

La nivel urban, show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de 1,6 milioane de telespectatori pe minut. A urmat Kanal D, cu 630.000 de orășeini, și Antena 1, cu 352.000.

La nivel comercial, Pro TV se păstrează la distanță de locurile următoare pe acest target: audiența show-ului de aseară a fost de peste patru ori mai mare în comparație cu locuriloe doi-trei. Din publicul Românii au talent, aproape 900.000 de telespectatori au fost din segmentul 18-49 de ani, față de 220.000 la Antena 1 și Kanal D.

VEZI și: "Românii au talent": Cine sunt cei trei finaliști din a doua semifinală 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel