Revista Sinteza, un nou număr, aprilie 2015: Generația înfrântă
Numărul din luna aprilie a revistei „Sinteaza” a apărut și vorbește despre ”generația înfrântă”.
Revista Sinteza este o revistă de cultură și gândire strategica, cu apariție lunară. Este o reflecție asupra identităților contemporane, a mecanismelor de cunoaștere și mersului comunităților spre viitor care se bazează pe convingerea inițiatorilor cu privire la nevoia gândirii strategice, singura care oferă resurse pentru a preveni pericolele și a reduce sau manageria riscurile societății în care trăim.
În numărul din luna aprilie, autorii fac o analiză interesantă cu privire la ”Generația X”. Cine face parte din această generație? Răspunsul îl aflăm în primele pagini ale revistei.
”La revoluție (sau cum s-o mai numi acel eveniment politico-militar), cei din generația X aveau între 10 și 30 de ani. Printre ei au fost copiii revoluției, adică cei care au ieșit inconștienți în stradă, mânați parcă de un instinct istoric si de o emoție pe care nu cred că au înteles-o nici după aceea. Generația X începea noul ciclu istoric cu un mare sacrificiu, era călcată în picioare armata regimului Ceaușescu, dar mai ales începea să nutrească visul schimbării rapide a României, o iluzie care nu a durat mult. Azi, românii generației X au între 35 și 55 de ani. Adică sunt populația activă a României, cei râvniți de toate companiile, țintele prioritare a publicității de orice fel. Deși sunt cei care contribuie cel mai mult la bugetul României și au nivelul cel mai mare de venit, generația X este generația care nu își poate valorifica la nivelul cel mai înalt potențialul prin deținerea de poziții în zona puterii politice sau în cea a proprietății economice și antreprenoriatului”, scrie Vasile Dâncu, într-un editorial.
Pe de altă parte, în numărul din aprilie al revistei ”Sinteaza” putem citi ”Ce s-a schimbat în psihologia poporului român după 100 de ani”, dar și articole despre destinații turistice, politică internațională, precum și interviuri cu români de succes cum ar fi Doina Costache (Program Manager pentru agenții și advertiseri globali în cadrul Google Corporation. regiunea Asia Pacific).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News