Facebook, Instagram și Google sunt doar câteva dintre rețelele de socializare care s-au adaptat la alegerile europene și încearcă astfel să îi convingă pe internauți să meagă la vot.
Spre exemplu Facebook va avea disponibil butonul ”Am votat!” în ziua alegerilor. De asemenea, va prezenta informații esențiale despre modul alegeri și modul de votare, dar și un singur punct de contact pentru toate situațiile de urgență în timpul votului.
Instagram a implementat stickere speciale ce au legătură cu alegerile și fac trimiteri către site-uri oficiale.
Google pregătește un doodle personalizat pentru alegerile europarlamentare și memento-uri pentru a merge la vot.
Youtube afișează mai proeminent profilurile candidaților. Schimbări și îndemnuri la vot vin și de la Twitter, Snapchat și Spotify.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- Horoscop Berbec, Taur, Gemeni, Rac. Zodia care primeşte "un strop suplimentar de carismă"
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- Un bărbat din Giurgiu este proprietarul motocicletei Regelui Mihai I şi a unei maşini ca cea folosită de comisarul Moldovan
- Primăria Deva cere daune materiale și morale pentru zilele în care telecabina care urcă pe Dealul Cetăţii nu a mers
- Chirieac: „Adevărata miză în cazul candidaturii lui Burduja”. Analistul „traduce” și gestul subtil făcut astăzi de Firea în legătură cu Marcel Ciolacu
- Liliecii, mamiferele care ajută agricultura din România. În SUA, au eradicat malaria
- Loto 6/49 de Florii. Rezultatele tragerilor de duminică, 28 aprilie, 2024
- Capcanele pentru turiștii care vizitează Londra. Româncă stabilită în capitala Angliei: Te trezeşti că ai dat 20 de lire. Gata, ai sărit din buget!
- Ministra Muncii: România s-a angajat că va renunţa la posibilităţile de pensionare anticipată