Retailerul Kiabi părăsește piața românească
Kiabi, unul dintre retailerii de îmbrăcăminte, a anunțat că va ieși de pe piața românească, motivul principal fiind scăderea cifrei de afaceri.
Kiabi a deschis primul magazin în România, în 2009, în prezent fiind în căutarea unor parteneri care să preia cele şase magazine operate în România, a declarat pentru Mediafax, Yann Le Blay, director în companie.
"Căutăm pe cineva care să preia cele şase magazine pe care le deţinem în România, patru în Bucureşti şi câte unul în Constanţa şi Cluj-Napoca", a arătat Le Blay, director în cadrul subsidiarei din România.
Kiabi a investit circa 3 milioane de euro pentru cele şase magazine deschise în România, iar planurile companiei vizau dezvoltarea a 20 de unităţi pe piaţa locală până la sfârşitul anului 2014.
Retailerul are magazine în centrele comerciale Iris Shopping Center, din cartierul Titan, Grand Arena Berceni, Militari Shopping Center şi galeria Orhideea, toate din Bucureşti, precum şi în complexul Tom din Constanţa şi Polus Center din Cluj.
Compania este specializată în vânzarea de îmbrăcăminte, accesorii şi încălţăminte, în unităţi comerciale cu o suprafaţă de 1.000-2.000 de metri pătraţi şi este unul dintre cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte din Franţa.
Retailerul este deţinut de familia franceză Mulliez, proprietară a hipermarketurilor Auchan, a retailerului de articole sportive Decathlon, precum şi a lanţului de magazine de bricolaj Leroy Merlin.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News