Restaurante cu "specific românesc“. Bulai, amintiri cu PD-ul și Băsescu: I-am zis patronului că e o contradicție
Bulai a vorbit, în exclusivitate pentru DC News, despre o problemă a restaurantelor din România care pretind a avea specific românesc.
În cadrul emisiunii "Nod în papură“, Val Vâlcu și Alfred Bulai au vorbit despre restaurantele cu specific românesc:
"Mă gândeam cum au ras, efectiv, toate brandurile cu istorie. Tic-Tac, Trocadero, era o goană cum să le pui o denumire englezească sau să sune englezesc, unor localuri din București“, a spus Val Vâlcu.
"Denumiri istorice, de orice natură, din spațiul românesc, nu știu câte ai. Plus că, probabil oamenii s-ar revolta să ai un bar numit Sadoveanu. Ne place să avem denumiri foarte interesante, culmea, chiar la restaurant unde vrem să avem specific românesc.
Era un restaurant, pe vremuri, care era preferatul PD-ului pentru că era al unui PD-ist și mergea Băsescu acolo. Mergeam și eu pentru că era în drum spre casă. Se chema Golden Blitz, iar sub el scria "Restaurant cu specific românesc“. La Golden Blitz. Îți dai seama? I-am zis ăluia odată: Bă', dar de ce nu v-a dus mintea, că e cam o contradicție! Sau genul ăsta de prezentare foarte ciudată în care spune că e restaurant cu specific românesc și servesc pizza...“, a spus Alfred Bulai.
Prețurile apartamentelor din București s-au dublat. Bulai: Sume exorbitante. Nicușor Dan a creat un mare prejudiciu
Bulai și Vâlcu au discutat despre piața imobiliară din București, în contextul creșterilor uriașe de preț.
"Ne auzim, ne vedem?”, a fost replica de început a lui Val Vâlcu în timpul emisiunii „Nod în papură de la DC News. "Era un banc în timpul comunismului. "Mă auzi?", "Da!". "Mă vezi?", "Nu". "Înseamnă că e un apartament bun de bloc", a continuat el. "Știi cât au mai ajuns apartamentele în București?”.
Cum scrie românul anunțul de vânzare
"Sunt două lucruri diferite. În general, dacă vrei să faci analiza pe prețurile imobiliarelor, dacă te iei după anunțuri... sunt niște sume exorbitante. Asta nu numai în București, ci în general în România. Sunt două categorii: oameni care sunt disperați să vândă și oameni care ar vrea să vândă, așa, de principiu.
Omul are o casă mică de tot, fără etaj, fără nimic, cu 40 de metri pătrați și un vecin cu o casă cu etaj cu 100 de metri pătrați a vândut-o cu 100.000 euro. Omul își zice că nu e mare ca a vecinului, dar un 80.000 – 90.000 ar trebui să ia și el, dar ea nu face 10.000. Există genul acesta de a supraevalua proprietatea ta mai ales când nu prea vrei să o vinzi, e un lucru normal și uman. Atunci, de regulă, există multe anunțuri cu prețuri foarte mari și vezi aceleași case, după nu știu cât timp... Mă, cine vrea să vândă, vinde într-o lună, două, nu găsești după jumătate de an anunț cu aceeași casă cu același preț”, a fost replica sociologului Alfred Bulai (citește continuarea AICI).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News