"O apariție “colorată” la RAR Caraș-Severin: Renault Fregate. Fabricat în anul 1955, modelul care a fost fotografiat de colegii noștri are un motor de 2 litri pe benzină.
n ciuda farmecului pe care îl are astăzi un astfel de exemplar, în vremurile în care ar fi trebuit să aducă performanță producătorului francez, vânzările modelului au fost dezămăgitoare, iar producția lui a durat doar aproximativ nouă ani, sub diferite variante", scriu cei de la Registrul Auto Român.
Renault Fregate este o mașină de lux fabricată de producătorul francez de automobile Renault în perioada anilor 1951-1960. A fost lansată în 1951 ca o încercare de a oferi o mașină mai mare și mai sofisticată pentru clienții Renault de top. Numele "Fregate" a fost inspirat de clasa de corvetele franceze denumite "Frigate" din Marine Nationale (Marina Națională).
Iată câteva caracteristici și detalii despre Renault Fregate:
Design elegant: Fregate avea un design exterior clasic și elegant, specific anilor '50, cu linii curbe și detalii distincte. Era disponibilă în diferite stiluri de caroserie, cum ar fi sedan, coupe și break (wagon).
Motorizare: Primele modele Fregate au fost echipate cu un motor de 2.0 litri cu 4 cilindri, ulterior înlocuit cu un motor de 2.1 litri, care oferea o putere mai mare.
Interior spațios: Una dintre caracteristicile sale apreciate era spațiul interior generos, cu locuri confortabile pentru pasagerii din față și din spate.
Dotări de lux: Renault Fregate era cunoscută pentru dotările sale de lux, care includeau tapițerie din piele, geamuri electrice, radio și alte opțiuni premium pentru acea perioadă.
Evoluția producției: Deși a fost bine primită inițial, vânzările au început să scadă pe măsură ce concurența s-a intensificat în segmentul mașinilor de lux din Europa. În cele din urmă, producția a fost întreruptă în 1960, iar Renault a înlocuit Fregate cu modele mai mici și mai economice.
Raritate și colecționabilitate: Din cauza perioadei scurte de producție și a scăderii vânzărilor, Renault Fregate a devenit un model rar și căutat de colecționari de mașini clasice. Exemplarele bine conservate sunt valoroase din punct de vedere istoric și pot atrage interesul pasionaților de mașini vintage.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Orașul despre care Daniel Buzdugan spune că ar putea fi Salonicul României - Foto în articol
- Elicopterul în care s-ar afla președintele Iranului, prăbușit. Chirieac: Se va da vina pe Israel şi pe Occident. Tensiunile vor ajunge la cer
- Romanița Iovan, mărturisiri: "Sunt în viață datorită mamei, pentru că au fost presiuni". Reacția tatălui la maternitate
- Semnalul dat de BNR privind economia. Adrian Negrescu: Ce urmează pentru România
- Gelozia, minciuna şi manipularea asociată cu dependenţa de droguri, impact asupra relaţiilor de cuplu. Radu Leca: Sunt singurul din România care o spune
- Marea reorganizare din Ministerul Muncii: Sunt mai puțini cu... 7 angajați!
- Va plăti rate până la 68 de ani pentru un apartament cu două camere, dar nu-i pare rău. „Accept situația așa cum este”
- Ce a făcut președintele Iranului, Ebrahim Raisi, înainte de accidentul cu elicopterul
- Compania de apă controlată de Ion Dumitrel, CJ Alba, usucă la buzunare. Doi pensionari speciali, la robinet
- UPDATE: Semiluna Roșie a Iranului neagă faptul că ar fi fost găsit elicopterul / Elicopterul în care s-ar afla președintele Iranului, Ebrahim Raisi, s-a prăbușit
- Cum sunt prinse firmele cu administrator fictiv, numit și „om de paie”. Comisar: Întotdeauna identificăm adevăratul șef, aceștia nu scapă
- Lupta dependenților, de două ori mai grea într-un cuplu în care ambii consumă. Psiholog: Partenerul poate fi un obstacol în calea recuperării
- România o ia pe urmele Greciei. Negrescu: Cheltuielile statului, cu 28% mai mari în 2024, în țara codașă la colectarea TVA