"Ne-am propus să aducem un suflu nou în comunicarea medicală, să punem știința și creativitatea pe aceeași treaptă și să ne mândrim că putem avea un produs și o comunicare care ies din categorie, care se "bat" cu idei din zona de consumer dar care au, în subsidiar, puterea argumentelor științifice. Avem alături cel mai bun partener pentru a duce misiunea până la capăt - am simțit de la bun început că echipa Secom® va avea curajul și viziunea pentru lucruri deosebite - avem o perspectivă largă și un knowledge specializat din rețeaua McCann Health și multă pasiune și energie să ridicăm pânzele cât mai sus!", spune Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup România.
Platforma de brand dezvoltată de McCann Health are la bază două insight-uri puternice, venite din filosofia brandului Secom®: știința care pune în valoare beneficiile naturii cât și din profilul consumatorului: schimbările stilului de viață și nevoia de produse adaptate, care să răspundă problemelor actuale de sănătate.
Campania de imagine a fost lansată cu o execuție TV, care a și setat cadrul comunicărilor de brand ulterioare: https://www.youtube.com/watch?v=6FKTmGucG64
Catalogul provocărilor moderne
Sub sloganul "Remedii moderne pentru o viață modernă", McCann Health și Secom® lansează "Catalogul provocărilor moderne" www.catalogulprovocarilormoderne.ro, o metaforă creativă prin care problemele de sănătate sunt aduse mai aproape de situațiile reale prin care consumatorii trec zi de zi. Așa au apărut "Poftita cronică", "Sindromul picioarelor încrucișate", "Moțăiala cronică", "Imprăștioza", "Smartphonita" – provocări moderne ce duc la dezechilibre pe care le conștientizăm în timp și pe care le putem rezolva cu remedii naturale, la fel de moderne. Primele două execuții TV, pentru brandurile Urocare (https://www.youtube.com/watch?v=k_KqV-y5l9w) și SuperEnzymes ( https://www.youtube.com/watch?v=N5vFHE_Bcxs ), sunt deja on air de la sfârșitul lunii iunie.
We have to go big!
"Anul acesta ne-am propus un singur lucru: we have to go big! Așa că primul pas a fost să ne alegem cel mai bun partener care să ne susțină pe termen lung, cu care să pornim o nouă etapă în brand establishmentul Secom® și care, mai presus de toate, să aibă pasiunea și energia de "a muta munții din loc" - dacă trebuie. Credem foarte mult în noua platformă propusă de McCann Health și avem deja un feedback foarte bun de la consumatori, ceea ce ne întărește încrederea în prietenii noștri!", spune Lucia Costea, Managing Partner Secom®.
Campania are o componentă adresată consumatorilor și care se va derula prin canale clasice de comunicare, cât și o componentă specializată, adresată profesioniștilor din domeniul sănătății și care va fi susținută printr-o abordare științifică. În plus, sub platfoma de brand, agenția va gestiona și cel mai amplu program de CSR al companiei, planificat să înceapă în toamna acestui an.
Echipele care gestionează proiectele
De la McCann Health: Ruxandra Vasilescu – Business Director, Beatrice Iftimi – Chief Growth Officer, Diana Ceausu – Head of Strategy , Alexandru Dumitrescu - Creative Director, Paula Ionescu – Copywriter , Gabriela Datcu – Art Director, Iulia Bold – Junior Copywriter, Ana Maria Dumitrescu – Account Manager MRM/McCann Romania, Oana Ichim – Copywriter MRM/McCann Romania, Corina Ionia – Art Director MRM/McCann, Victor Croitoru - CEE Regional Strategy Director IPG Mediabrands, Alina Vasile – Account Director UM, Daniela Ochesel – Senior Media Planner UM, Irina Juncu – Senior Account Executive McCann PR , Silvia Parpala – Account Manager McCann PR și Claudia Turlea - Account Executive McCann PR.
De la Secom®: Andrei Costea – Managing Partner, Lucia Costea – Managing Partner, Răzvan Robescu – Marketing&Communication Director, Victoria Donos – PR Manager, Cristina Cojocaru – Brand Manager, Andreea Popa – Brand Manager, Alexandru Ionescu – Online Manager.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Bătrânica din Germania e istorie: Acum, toți samsarii merg la grădiniță! Nouă tactică pe piața auto second hand
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video