Radio România, postul numărul 1 în România
Programele postului public (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) sunt alese zilnic de aproape 5 milioane de ascultători. Numărul ascultătorilor reprezintă 30,6% din totalul ascultătorilor din România, conform datelor de audienţă furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA), Valul de toamnă 2014, publicate luni.
Radio România Actualităţi, principalul post al Radio România, este în continuare pe primul loc, înregistrând 14,5% cotă de piaţă la nivel naţional (14,9% cotă de piaţă la nivel urban şi 13,5% cotă de piaţă în municipiul Bucureşti).
Contactat de DC News, Dan Preda – Managerul Radio România Actualităţi a spus: „Cred că Radioul Public demonstrează că o instituţie publică poate să facă şi chiar face performanţă. Radio România Actualităţi este doar una dintre „gurile de foc" ale corporaţiei - este adevărat, cea mai puternică - iar sondajul ARA ne arată că suntem şi rămânem primii în preferinţele românilor. Sunt doar de un an managerul postului, văd că am crescut în audienţă – e şi asta o parte a misiunii publice pentru că degeaba eşti bun dacă nu te ascultă mai nimeni – dar ştim că echipa noastră e cea mai bună şi putem mai mult. Veţi vedea în anii care urmează".
Citește și: Radioul Public, profit net de 1,2 milioane euro. TVR, în pragul falimentului
Studiul de Audienţă Radio - Valul de toamnă 2014 a fost efectuat în perioada 1 septembrie - 21 decembrie 2014 de către IMAS - Marketing şi Sondaje şi GFK România Institut de Cercetare de Piaţă SRL pe un eşantion de 9.442 de persoane dintre care 7.400 în mediul urban şi 2.042 în mediul rural.
Studiul a cuprins 1.139 de localităţi, dintre care 307 în mediul urban şi 832 în mediul rural. Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News