Potrivit acestui studiu, cheltuielile cu publicitatea online în SUA vor creşte cu 19% în acest an, până la 129 miliarde de dolari, în timp ce cheltuielile cu publicitatea pentru suporturile tradiţionale vor scădea cu 4%, până la 109 miliarde dolari. În plus, eMarketer prognozează o creştere de 58% a cheltuielilor cu publicitatea digitală între 2018 şi 2021, faţă de o scădere de 4% pentru suporturile tradiţionale (afişaj, presă, televiziune, radio).
"Tranziţia treptată a atenţiei consumatorilor spre platformele digitale a ajuns la un punct de inflexiune pentru advertiseri, forţându-i să se îndrepte spre digital", a declarat directorul de prognoze de la eMarketer, Monica Peart. Potrivit eMarketer, în 2021 cheltuielile cu publicitatea online vor reprezenta două treimi (62%) din bugetele publicitare.
Vezi şi: PSD, către PNL: Să înceteze IMEDIAT! Se scuză anticipat pentru eșec
Liga Campionilor. Mircea Lucescu: Va juca finala
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!
- Alternativa din capitalele europene, după interzicerea centralelor pe gaz. Ștefan Pălărie (USR): Nu transportă gaz până în apartament
- AFM, finanțare de 1900 de euro pentru fiecare familie unde venitul pe membru este sub 1700 de lei. Ce este programul ”Prima Conectare”. ”Aduceți civilizația în casa omului”
- Dan Negru mai vrea o lege dacă se decide închiderea supermarketurilor în weekend: Să-i interzică lui Bartoș!
- BANCUL ZILEI: După căsătorie...
- Strategul Cristian Socol, reacție la ultimele date Eurostat despre România. Am depășit și Ungaria. Cea mai mare viteză din ultimii 10 ani
- Şedinţă de Guvern: Modificarea unor măsuri fiscal-bugetare, pe ordinea de zi
- Un înlocuitor al zahărului, mai dăunător decât zahărul în sine. Medicii trag un semnal de alarmă: Evitați-l!
- Modificarea adusă de Guvern pentru cei care locuiesc la bloc. Se schimbă modul de calcul și costurile pentru consumul de energie termică
- Alexandru Rafila, reacție după ce Oana Sivache (ASSMB) a fost inculpată de DNA