Piața de publicitate online din Statele Unite s-a ridicat la 42,8 miliarde de dolari în anul 2013, în creștere cu 17% față de 2012, conform celor mai recente date oferite de Interactive Advertising Bureau (IAB), scrie Wall Street.
Industria de online a depășit astfel cele 40,1 miliarde de dolari atrase de advertisingul TV, în premieră. Publicitatea pe mobile a crescut cu 110%, până la 7,1 miliarde de dolari, de la 3,4 miliarde de dolari în 2012.
VEZI ȘI: Următorul nivel în publicitate: i se mișcă părul când trece trenul
Business-ul de retail continuă să acopere cea mai mare parte a advertising-ului online – 21% din total, conform IAB. Sectorul financiar investește 13% din total urmat îndeaproape de sectorul auto (12%).
Display-ul a reprezentant 12,8 miliarde de dolari din total, echivalentul a 30%, video digital 2,8 miliarde de dolari (19%), în creștere cu 19% față de 2012.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Marte în Berbec, din 30 aprilie. Ce aduce în viețile noastre. Patru zodii sunt primele afectate
- Doi mari actori români au scris istorie împreună, dar s-au urât în viața reală. De ce nu și-au vorbit timp de 32 de ani
- "Să aprindem grătarele". Ce spune Mihaela Bilic despre mici, cel mai popular aliment printre români
- Probleme pentru doi concurenți, la Te cunosc de undeva: "M-am trezit cu genunchiul umflat"
- Selly, explicații în scandalul cu Radu Alexandru - "piticigratis", Iorga, Adrian Elicopter de Luptă și acuzațiile de viol / video
- Lovitură de teatru la CCR: documente ANAF, declarate neconstituționale în procesele penale
- Dispare obiceiul de a consuma vin? Ce afectează vânzarea popularei băuturi
- Pensionarii primesc pensiile înainte de Paști. Adrian Negrescu: Nu mai ajung în capcana IFN-urilor
- NASA a plasat pe orbită o pânză solară de 80 m². La ce experiment va fi folosită
- DNA, primele acuzații oficiale după perchezițiile la Complexul Energetic Oltenia (CEO). Cine este directorul reținut. Acuzațiile procurorilor