PROVIDENT, premiată în cadrul Romanian Contact Center Awards 2015
PROVIDENT. Preocuparea continuă pentru PROVIDENT este aceea de a răspunde, rapid și eficient, nevoilor în schimbare ale clienților. O încununare a punerii în practică a acestei strategii este și titlu câștigat de către Team Leader-ul în cadrul departamentului de relații cu clienții al Provident Financial România, Raluca Ileana, în cadrul Romanian Contact Center Awards 2015, respectiv Cel Mai Bun Call Center Team Manager.
PROVIDENT. Raluca Ileana, Team Leader în cadrul departamentului de relații cu clienții al Provident Financial România, a câștigat titlul de Cel Mai Bun Call Center Team Manager în cadrul Romanian Contact Center Awards 2015, singura competiție independentă din România care analizează și recunoaște calitatea serviciilor oferite clienților. Raluca Ileana este responsabilă de pregătirea, dezvoltarea și performanțele unei echipe de Inbound din departamentul de Call Center al Provident Financial Romania, care gestionează anual peste 500.000 de apeluri.
PROVIDENT. "Satisfacția clienților și crearea unei culturi solide de customer care este principala noastră preocupare. De aceea, investim permanent în dezvoltarea echipei din Call Center și ne bucurăm să creăm o experiență personalizată pentru clienții noștri, prin care adresăm fiecare nevoie în parte și răspundem mereu solicitărilor cu profesionalism, pentru a depăși mereu așteptările clienților, dincolo de standardele industriei de Customer Service. Raluca are un rol semnificativ în construirea și menținerea acestei relații de încredere, pe termen lung, cu clienții noștri existenți și potențiali", a declarat Alina Zaharia, Head of Customer Service Center în cadrul Provident Financial România.
Cine este Raluca Ileana
PROVIDENT. Raluca Ileana face parte din echipa Provident din 2008 și este responsabilă de coordonarea activităților de recrutare, dezvoltare și motivare a echipei, precum și de performanțele acesteia. În plus, în toți acești ani, a urmărit oportunități pentru oamenii din echipă și i-a ajutat să promoveze, în așa fel încât colegii să ducă ceea ce au învățat la următorul nivel.
PROVIDENT. În 2013, pe lângă activitățile alături de echipa din București, Team Leader-ul s-a implicat activ și în extinderea operațiunilor Provident în Bulgaria, fiind responsabilă de implementarea infrastructurii și proceselor de call-center, precum și de recrutarea și pregătirea echipei locale din departamentul de relații cu clienții, în colaborare cu echipele de resurse umane, vânzări și IT din România și Bulgaria.
PROVIDENT. "Provident inovează prin însăși abordarea simplă și umană, în care contactul cu clienții are un rol esențial. Aici am învățat cât este de important să îți respecți promisiunile, atât față de colegi, cât și față de clienți. În cele din urmă, realizezi că de fapt totul este despre și pentru oameni, iar recunoașterea primită în cadrul Romanian Contact Center Awards confirmă strategia noastră de a pune clienții pe primul loc și preocuparea continuă de a răspunde, rapid și eficient, nevoilor în schimbare ale acestora", a spus Raluca Ileana, Inbound Team Leader în cadrul Provident Financial România.
Romanian Contact Center Awards a ajuns la a șaptea ediție
PROVIDENT. Romanian Contact Center Awards, competiție anuală aflată la cea de-a șaptea ediție, a nominalizat și premiat unele dintre cele mai mari companii din România, precum ING Bank, Raiffeisen Bank, Orange România, Oracle România, RCS-RDS, Alcatel, UPC, Samsung, OMV-Petrom sau DHL. Provident Financial România a fost nominalizată la trei categorii - Best Medium Call Centre, Best Call Centre Team Manager și Best Call Centre Agent.
PROVIDENT. Câștigătorii au fost selectați de un juriu format din experți din segmentul relațiilor cu clienții, printre care Oana Bălteanu, Managing Partner&Consultant al Customer Service School, și Manfred Stockmann, vicepreședinte al Confederației Europene a Asociațiilor de Contact Center. Evenimentul este organizat de Conference Arena, parte a Marketing Insiders Group.
Despre Provident Financial România
Provident este prima instituţie financiară din România care oferă serviciul opțional de gestionare la domiciliu a unui împrumut, prin intermediul căruia clienţii pot primi banii în 48 de ore chiar la ei acasă, iar un partener comercial îi va vizita apoi pentru încasarea ratelor. Compania are acum peste 850 de angajați și colaborează cu peste 3.700 de parteneri independenţi în 80 de orașe din țară. Provident și-a început activitatea în România în aprilie 2006 și, de atunci, peste 700.000 de români au apelat la serviciile sale.
Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanți furnizori de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,6 milioane de clienţi în șapte ţări din Europa Centrală şi de Est, precum şi în Mexic.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News