Data publicării:
Probleme pentru gigantul Facebook. Mai este o companie cu numele Meta. Cât cere pentru brand
Facebook pare să aibă probleme după ce și-a schimbat numele în ”Meta”.
CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a anunțat săptămâna trecută că Facebook își va schimba numele în Meta, ca parte a unui efort de rebrand, scrie publicația thehill.com.
Cu toate acestea, o companie din Arizona, care vinde computere, laptopuri, tablete și software se numește Meta PC și s-a lansat cu puțin peste un an în urmă, potrivit documentelor obținute de TMZ.
Se cer bani în schimbul numelui
În august, compania a depus înregistrarea mărcii „Meta” în legătură cu orice utilizare tehnologică – chiar în sfera Facebook.
Marca comercială Meta PC nu a fost încă acordată. Cu toate acestea, co-fondatorii Zack Shutt și Joe Darger au spus pentru TMZ că nu vor vinde numele lui Zuckerberg, dacă îl dorește, pentru mai puțin de 20 de milioane de dolari.
Compania Facebook își schimbă numele în Meta
Compania Facebook și-a schimbat numele corporativ în Meta, ca parte a unui rebranding de amploare. Însă modificarea nu se aplică platformelor sale individuale, cum ar fi Facebook, Instagram și Whatsapp, ci doar compania-mamă care le deține, scrie BBC.
Rebrandingul ar veni în urma unor acuzații la adresa Facebook, bazate pe documentele scoase la iveală de un fost angajat. Frances Haugen a acuzat compania că pune „profitul peste siguranță”.
În 2015, Google și-a restructurat compania numindu-și firma mamă Alphabet, cu toate acestea, rebrandingul nu a prins, mai precizează sursa citată.
SUA: Facebook acționează în umbră, acuză fosta angajată Frances Haugen
Amintim faptul că membri ai Congresului SUA au atacat marţi Facebook şi l-au acuzat pe CEO-ul Mark Zuckerberg că e în goană după profituri cât mai mari în timp ce face bravadă de siguranţa utilizatorilor şi au cerut autorităţilor de reglementare să investigheze afirmaţiile unei foste angajate că gigantul reţelelor de socializare afectează sănătatea mentală a copiilor şi alimentează diviziunile, relatează Reuters.
În cadrul unei audieri în Comisia pentru Comerţ din Senat, avertizorul de integritate Frances Haugen a cerut transparenţă în legătură cu modul în care Facebook îi ademeneşte pe utilizatori să dea scroll în permanenţă, oferindu-le firmelor de publicitate o mare oportunitate de a ajunge la aceştia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News