Data publicării:

Probleme cu furnizorii de gaze. Dumitru Chisăliţă, AVERTISMENT: Descurajare MAXIMĂ. Consumatorul se lasă păgubaş

Autor: Florin Răvdan | Categorie: Economie
WhatsApp

Dumitru Chisăliţă, senior consultant Gaz şi Energie, preşedintele Asociaţiei Energie Inteligentă, a avertizat că, după liberalizarea pieţei gazelor, consumatorii vor fi descurajaţi când vine vorba de raportarea unor probleme cu furnizorii. 

"În ceea ce a comunicat ANPC, se spune că în situaţia în care un consumator are probleme sau este nemulţumit, trebuie să se adreseze furnizorului. Furnizor care nu a vrut să asculte pe nimeni şi nici nu a vrut să răspundă presei. Mai mult, tot această instituţie (n.r ANPC) spune că în situaţia în care totuşi furnizorul nu răspunde, consumatorul să se adreseze fie ANPC-ului, fie ANRE-ului. Gândiţi-vă în câte locuri o să fie plimbat un simplu consumator de gaze naturale, astfel încât singurul scop este să se lase păgubaş. Să nu facă nimic şi să accepte marea realizare pe care o clamează unii şi alţii.

Nu este deloc o mare realizare! De acum încolo, având în vedere caracteristicile unei pieţe libere, o să apară nenumărate litigii, iar consumatorul va fi defavorizat din perspectiva lipsei de informaţie, a lipsei de cunoştinţe în domeniul gazelor, dar şi în ceea ce priveşte derularea şi soluţionarea problemelor de natură litigioasă. Atunci, descurajarea va fi maximă!", a declarat Dumitru Chisăliţă în cadrul dezbaterii Energy Forum - Liberalizarea pieței de gaze și energie electrică: costuri vs beneficii, organizată de DC MEDIA GROUP. 

VEZI MAI MULTE ÎN VIDEO: 

Youtube video image

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel