Grosul veniturilor Pro TV și a posturile aceluiași grup a venit din publicitate. Mai exact, din totalul de 178,6 milioane de dolari, Pro TV SA a atras în 2014 venituri din reclamă de 125,7 milioane de dolari, potrivit raportului financiar detaliat al Central European Media Enterprises, compania-mamă a Pro TV.
Creșterea față de 2013 este de aproximativ 5,1%, mai arată raportul pe care îl prezentăm în continuare (în facsimil).
O creștere puternică a fost înregistrată pe zona de venituri de la cabliști, după ieșirea Pro TV din lista posturilor libere la retransmisie. Astfel, compania a atras de la cabliști 45,8 milioane de dolari în 2014, aproape dublu față de 2013.
Măsura scoaterii Pro TV din must carry a fost implementată în iulie 2013, cu puțin timp înainte ca Adrian Sârbu să plece de la cârma Central Europnea Media Enterprises.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Știați că un singur stat din Europa are graniță terestră cu Africa iar 9 din 10 români răspund greșit
- De ce scăpăm greu de burtă. Carmen Burmă: Poți să faci un milion de abdomene, nu se va vedea
- Culmea prostiei în hipermarketuri. O decizie bizară pe care marii retaileri o iau și care stârnește furia românilor
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Horoscop 6 mai: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Discuții aprinse, în a doua zi de Paști, pentru o zodie. Îți fac rău!
- A doua zi de Paști. Ce trebuie să facă toți credincioșii în Lunea Albă din Săptămâna Luminată
- Horoscop 6-12 mai 2024: Zodia care s-a certat cu toată lumea. Daniela Simulescu: „Îți recomand mai mult pragmatism” /video
- Nu s-a mai întâmplat de 23 de ani în SUA. Adrian Mitroi: Inflația este lipicioasă, iar dolarul este prea tare
- Ploi abundente, grindină și vânt puternic în prima zi de Paști. Județele vizate de fenomenele meteo extreme
- Acuzații în presa austriacă: Dronele militare rusești folosesc AI dezvoltat cu Kaspersky