Data publicării:
Prima țară în care publicitatea în online este egală cu cea din tv și print
Marea Britanie va fi anul acesta prima țară din lume în care jumătate din cheltuielile de publicitate merg în mediul digital.
Este vorba despre o piață care totalizează puțin peste 16,2 miliarde de lire sterline (TV, ziare, outdoor, radio, online și mobile).
Potrivit estimărilor, publicitate digitală va crește cu 12% anul acesta, la 8,1 miliarde de lire sterline, transformând Marea Britanie în prima țară în care 1 liră din două merge pe digital, scrie The Guardian.
Creșterea puternică este dată de „explozia" achiziției de tablete și smartphone-uri. Potrivit sursei citate, publicitatea pe mobile va crește cu aproximativ 45% anul acesta, ajungând la 3,3 miliarde de lire sterline.
„Faptul că digitalul a atins pragul de 50% în Marea Britanie este un moment important pentru industria publicității", a declarat Bill Fisher, analist eMarketer.
La nivel global, publicitatea pe digital are aproximativ 30% din totalul cheltuielilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News