Prelungește-ți tinerețea: cinci sfaturi care chiar funcționează
Autor: Nicoleta Baciu | Publicat pe: 19 aug 2022, 21:39
WhatsApp
Prelungește-ți tinerețea - cinci sfaturi care chiar funcționează. Sursa - pixabay.com
Prelungește-ți tinerețea - cinci sfaturi care chiar funcționează. Sursa - pixabay.com
Specialiștii în frumusețe au găsit modalități eficiente de întinerire a pielii: fără intervenții chirurgicale plastice.

Vă dezvăluim câteva dintre ele.

Folosește cuburi de gheață: Cosmeticienele recomandă ca o dată pe săptămână să-ți masezi tenul cu cuburi de gheață.  

Fă masaj: Atunci când aplici chiar și o cremă hidratantă obișnuită, apasă  ușor baza palmei pe linia bărbiei și treceți de la centrul feței până la urechi, folosind degetele pentru a aplica crema în mișcări de netezire: din obraji până la tâmple, iar apoi de la sprâncene până la linia părului. 

Dormi corect (pe spate). Dacă dormi pe burtă, cu fața într-o pernă, nu te mira că dimineața ridurile vor fi proeminente. Dacă dormitul pe spate este absolut inconfortabil pentru tine, cumpără cel puțin fețe de pernă de mătase. Pe piață există și fețe de perne, speciale anti-îmbătrânire, cu adaos de oxid de cupru și microfibre hidratante. De asemenea, există și perna anti-rid, care susține  țesuturile faciale, chiar dacă te răsuci pe o parte în timpul somnului.

Nouă produse cu cea mai lungă perioadă de valabilitate: pot fi păstrate și zeci de ani

Nu alerga, ci meditează.  Alergarea, cu toate meritele sale incontestabile, nu are cel mai bun efect asupra țesuturilor faciale. Mișcarea constantă în sus și în jos slăbește ligamentele musculare și contribuie la lăsarea pielii în obraji și bărbie, spun chirurgii plasticieni.

Nu poți trăi fără cardio? Treceți la aerobic în apă, ciclism. Dacă banda de alergare este importantă pentru tine, cumpără pantofi sport cu cel mai puternic sistem de amortizare.

Mănâncă sănătos și bucură-te de viață. Dietele agresive și înfometarea, urmate de creșterea rapidă în greutate, duc la pierderea densității și a elasticității pielii. Este suficient să reduceți consumul de carbohidrați simpli, prăjiri, dulci, alcool și să treceți la alimente bogate în proteine, vitamina C și zinc, care stimulează sinteza colagenului. Puteți adăuga o mână de germeni de grâu prăjiți în salata de prânz.  

BONUS. Trei alimente care te împiedică să slăbești: renunță la ele acum, iar rezultatele nu vor întârzia să apară

Dacă vrei să scapi de kilogramele în plus, dar nu știi de unde să începi, nutriționiștii sugerează eliminarea din alimentație a trei grupe de alimente nesănătoase.

Aceste produse sunt principalii inamici ai unui corp zvelt, iar renunțarea la ele va accelera metabolismul, iar corpul va arde grăsimile. Să vedem care sunt aceste produse.

Zahăr și produse care îl conțin. Consumul exagerat de zahăr și diferite deserturi crește riscul nu doar de obezitate, ci și de boli de inimă și hipertensiune arterială. Așa că reducerea cantității de dulciuri este recomandată nu doar persoanelor care vor să slăbească, ci și celor celor care doresc să fie sănătoși.  

Înainte de a porni cuptorul trebuie să faci asta: adio facturi mari la energie

Carbohidrați cu amidon. Pâinea albă, pastele, cartofii și orezul alb sunt toate pe „lista neagră” a celor care vor să slăbească. În schimb, se pot consuma cereale integrale precum bulgur, secară integrală, orz integral, orez sălbatic și hrișcă.

Leguminoasele, precum lintea, fasolea și năutul sunt, de asemenea, înlocuitori sănătoși pentru carbohidrații cu amidon. Și, desigur, legumele, care vor fi o garnitură excelentă pentru carne sau pește.


Înlocuiți imediat șamponul cu acest ingredient și veți avea rezultate uimitoare: părul va fi mătăsos și lucios

Alimentele procesate au fost supuse unei prelucrări puternice: conservare, congelare, tratament termic. De regulă, astfel de alimente conțin aditivi chimici și diverse umpluturi artificiale. Cele mai populare și cele mai dăunătoare alimente procesate includ fast-food-ul, chipsurile, înghețata, majoritatea dulciurilor cumpărate din magazin, cârnații, alimentele congelate.

Astfel de alimente sunt, literalmente, ambalate în zahăr, grăsimi și sare, arome chimice și conservanți, ceea ce nu contribuie la pierderea în greutate.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?