Accidentul cursei Air France care zbura pe ruta Rio - Paris, soldat cu 228 de morţi pe 1 iunie 2009, a fost cauzat de o combinaţie de factori tehnici şi umani, arată un raport oficial de anchetă, publicat joi, relatează Mediafax.
Accidentul a fost favorizat de îngheţarea sondelor de viteză Pitot, potrivit raportului. "Echipajul a pierdut de tot controlul asupra situaţiei", declară Alain Bouillard, şeful comisiei de anchetă.
Biroul francez de anchete şi analize a recomandat ca piloţii şi ceilalţi membri ai echipajului să cunoască foarte bine sistemele avionului, chiar şi în cazul defectării acestora. BEA a emis 41 de recomandări de securitate adresate constructorului Airbus şi companiei Air France.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Tragedia din Vinerea Mare care a făcut înconjurul lumii. Peste 100 de români, majoritatea copii, au ars de vii în biserică
- Mircea Diaconu: E un fenomen, pe care nu-l sesizează aproape nimeni, care se petrece în România. Sunt vizați tinerii educați, IT-iștii, modernitatea țării
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Vasile Bănescu explică: De ce slujba de Înviere nu are loc în biserică. Când începe și când se termină sfânta slujbă a Paștelui
- Miracolul Luminii Sfinte? Ce știm despre aprinderea ei: Un arab și un turc verifică înainte Sfântul Mormânt
- Mioara Roman îi trimite semne Oanei Roman, din lumea de dincolo, chiar în Săptămâna Mare / foto în articol
- Preotul Paul Iulius Negoiță, despre cea mai importantă tradiție de Înviere. Puțini mai respectă de Paște această regulă foarte veche, dar extrem de valoroasă