Pe o stradă din Sectorul 6 al Capitalei, deși dezvoltatorul imobiliar pusese la vânzare locuri de parcare la prețuri de aproximativ 5000 euro, oamenii preferau să își lase mașinile pe stradă, blocând traficul. Situația s-a schimbat după montarea semnelor cu ”oprirea interzisă” și, de frica amenzilor, locuitorii din zonă nu au mai parcat acolo.
Iată imagini cu o stradă din Sectorul 6 înainte și după montarea semnelor cu ”oprirea interzisă”:
Misterul oamenilor care își iau apartamente de 80.000 euro, dar nu mai dau 5.000 pe un loc de parcare
Ne plângem că în București nu avem locuri de parcare. Într-adevăr, dacă stai într-un bloc făcut în anii '70-'80, nu prea ai unde parca. Cine stă în astfel de locuințe este nevoit să-și parcheze mașina pe trotuar. Aici este treaba primăriei să rezolve cum vrea.
Dar sunt de neînțeles persoanele care își cumpără apartamente în blocuri noi, în ansambluri rezidențiale unde o locuință costă și 90.000 euro, dar nu vor să-și cumpere și un loc de parcare de 5.000-10.000 euro. Și parchează în stilul românesc blocând străzi! Ce e în mintea unui român care dă 70.000 euro pe un apartament într-un ansamblu rezidențial și se zgârcește la 5.000 euro? De ce preferă să blocheze o stradă? Probabil sunt tot acei oameni care înjură primăria că nu le face locuri de parcare, dar când vine un dezvoltator și le cere 5.000 de euro, se fac că plouă. Dar când un loc de parcare în București dat de Administrația Domeniului Public (ADP) este de aproximativ 100 anual ți se pare groaznic să dai 5.000 euro unui dezvoltator. E cumva de înțeles...
Ca să facem un calcul simplu. Într-un ansamblu rezidențial nou, unde omul își ia loc de parcare la un preț de 5.000 euro, asta ar înseamna, să zicem pe 20 de ani cât s-ar folosi de el până l-ar vinde, 20 de euro pe lună, iar la blocurile comuniste, pe un loc pe parcare, dacă ai șansa să-l obții, dai 75 lei pe an.
Ce e în mintea unui român care dă 70.000 euro pe un apartament într-un ansamblu rezidențial și se zgârcește la 5.000 euro? De ce preferă să blocheze o stradă? Desigur, răspunsul îl vor afla când nu va putea intra mașina de pompieri și vor arde ca șobolanii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Când începe explorarea Cartofului de Aur, cel mai "scump" asteroid din spațiu, estimat la 10.000 de cvadrilioane de dolari. NASA a făcut anunțul
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Weekendul 19-21 aprilie, marcat de un eveniment nemaiîntâlnit din 1941 încoace. Daniela Simulescu: Nu ne plictisim deloc zilele ce urmează!
- Paradox cu judecătoarea care nu știa că Sebi a murit. Motivul pentru care a făcut „gogonate“ în sala de judecată / video
- Au început să apară supermarketuri low-cost. Locuitorii se declară încântați de prețurile mult mai mici ale produselor
- Ce nu s-a văzut la vizita lui Marcel Ciolacu la Marea Moschee din Abu Dhabi. Imagini din spatele camerelor - Foto / Video în articol
- Prima luptă între un pilot uman și un avion controlat de inteligența artificială: Un "moment de transformare în istoria aerospațială"
- Polițist, la un pas să fie linșat în Târgu Jiu, după ce a vrut să oprească o autoutilitară. Val Vâlcu: Nu există așa ceva. În secunda 2 trebuia oprit - Foto
- Nod în papură cu Vâlcu și Bulai: Campania electorală, analiza momentului
- Copiii, sub presiuni imense din partea societății, rețelelor de socializare și părinților. Cum să nu găsească căi de evadare?
- Separi cățeii de mamă înainte de opt luni? Se pedepsește cu închisoarea: Pedeapsa trebuie să fie mai drastică