Poşta Română se dezmorţeşte. Se lansează ghişeul poştal digital în regim self-service
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Liana Ganea
WhatsApp
Poşta Română începe să intre în rând cu serviciile asemănătoare din afară / captură video PRO TV, YouTube
Poşta Română începe să intre în rând cu serviciile asemănătoare din afară / captură video PRO TV, YouTube
De azi avem şi noi servicii poştale ca în afară!

Compania Naţională Poşta Română (CNPR) organizează, luni, evenimentul de lansare a Ghişeului poştal digital - cea mai nouă şi completă soluţie din gama serviciilor automatizate, oferite de către operatorul naţional de servicii poştale. Lansarea va avea loc în prezenţa ministrului Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Sebastian Burduja, şi a directorului general al Poştei Române, Valentin Ştefan.

Potrivit companiei, ghişeul poştal digital este fabricat în România şi reprezintă o soluţie unică pe piaţa serviciilor poştale din ţara noastră, prin complexitatea prestaţiilor oferite, 100% automatizate. "Terminalul de servicii poştale reprezintă, în acest moment, o soluţie unică de procesare, în regim self-service, pentru operaţiuni complete de prezentare şi distribuire de colete şi corespondenţă poştală, cu sau fără ramburs, trimiteri de recomandate, trimiteri cu confirmare de primire, precum şi plăţi de taxe, facturi de utilităţi, rate bancare, etc. Soluţia automatizată propusă de Poşta Română vine în premieră, pentru piaţa de coletărie, cu o variantă de cântărire şi validare volumetrică a coletelor pentru modulul de preluare de corespondenţă poştală şi, de asemenea, cu imprimantă pentru etichetele autocolante AWB, imprimantă pentru chitanţe, reciclator de bancnote, modul de plată cu card bancar, precum şi cu ecran tactil pentru o interacţiune intuitivă cu utilizatorul. Clienţii Poştei Române vor avea posibilitatea să acceseze Ghişeul poştal digital în regim self-service 24/7", precizează Poşta Română.

Cutii poştale digitale la îndemâna oricui

În luna februarie a acestui an, Poşta Română şi-a extins portofoliul de produse și a demarat procesul de achiziționare a 3.000 de cutii poștale digitale, aliniindu-se, astfel, la dinamica evoluției pieței. Investiția face parte din strategia investițională de modernizare și digitalizare a companiei, cu finanțare externă de 40 milioane de euro. Cutiile poștale urmează să fie amplasate atât în oficiile Poștei Române cu acces 24/7, cât și în alte oficii poștale și zone strategice de interes de pe teritoriul țării, astfel încât să fie accesibile pentru utilizare de către toți clienții și firmele de curierat.

Livrare pick-up/drop-off

În paralel cu acest proiect, Poșta Română va dezvolta o rețea de livrare pick-up/drop-off pentru magazinele online. Acest serviciu nou este conceput ca urmare a creșterii comerțului electronic și va oferi o altă opțiune de livrare consumatorilor finali care cumpără online, fiind disponibil în peste 3.000 de locații, oficii poștale și zone strategice de interes. Investiția în Sisteme de Sortare Automatizată va contribui la reducerea timpului de tranzit pentru transportul coletelor în România și face parte din strategia de modernizare a Poștei Române.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel