Portul Constanţa, ocolit de importatori. Mărfurile din Asia, aduse prin Bulgaria şi Ucraina
Data publicării:
Autor: Florin Răvdan
WhatsApp
Daniela Şerban, şefa Companiei Naţionale Portuare Maritime Constanţa, a tras un semnal de alarmă privind situaţia portului Constanţa, din ce în ce mai ocolit în ultima vreme din cauza lipsei de infrastructură rutieră şi feroviară la nivel naţional. 

"Vă spun sincer, cei mai importanţi actori politici sunt operatorii portuari. Portul Constanţa este motorul economiei româneşti. Mărfurile care sunt în România depind de marfa care tranzitează portul Constanţa. În analizele pe care noi le facem, vedem foarte bine că marfa care ar trebui să vină dinspre Asia şi Orientul îndepărtat către Europa de Est şi Europa Centrală începe să ocolească portul Constanţa. De ce? Pentru că se fac căi ferate de mare viteză pe partea bulgară, traficul de marfă dinspre Georgia merge prin Ucraina, iar noi ne îngrijorăm.", a spus Daniela Şerban, şefa Companiei Naţionale Portuare Maritime Constanţa

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel