În cinci luni a fost construit Podul Constanța. Cinci luni ar fi trebuit să dureze și reparația care avea termen de finalizare în luna noiembrie. Dar lucrările s-au oprit pentru că CFR n-ar fi plătit constructorul.
Timpul nu mai ține cu constructorul, armăturile ruginesc, betonul define friabil și există riscul ca lucrările începute la stâlpii de susținere să fie compromise. Și alte lucrări așteaptă a fi începute.
Apel către noul ministru
Primarul Sectorului 1, Daniel Tudorache, face un apel către noua conducere a Ministerului Transporturilor ca să aibă disponibilitatea și dorința de a găsi urgent modalitățile de deblocare a acestor lucrări pentru ca astfel, cei care tranzitează pasajul de dedesubt, să o poată face în totală siguranță.
Totodată, punctează că este important apoi să se comunice transparent și obiectiv rezultatul lucrărilor pentru a îndepărta teama instituită în mentalul colectiv că, acest pod se poate prăbuși.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Încă un accident grav în Vinerea Mare. A intervenit elicopterul SMURD
- Cum să treci corect pe „sub masă” - Sfântul Epitaf, în Vinerea Mare. Preotul Nicolae Crângașu: Așa se face