Data publicării:

Peste un milion de oameni s-au uitat la Vocea României

Autor: DCNews Team | Categorie: Arhiva
WhatsApp
vocea-romaniei
vocea-romaniei

Vocea României a avut aseară, la a patra ediție, o medie de audiență de 1,029 de milioane de telespectatori în mediul urban. Săptămâna trecută, “Vocea” scotea 1,2 milioane de persoane rating.

Emisiunea s-a intersectat cu Plasa de stele (Antena 1) și, de la 21.45, cu partida Manchester – Oțelul Galați, difuzată de TVR 1, scrie Pagina de Media.

Audiențele, în continuare:

Media de audiență a emisiunii Vocea României a fost de 1,029 milioane de telespectatori în mediul urban, adică 10,2 rating.

Pe locul doi s-a clasat Antena 1 (Plasa de stele), cu 589.000 de persoane.

Vârful de audiență la Vocea României: minutul 21.28, când 1,32 milioane de telespectatori din mediul urban erau pe Pro TV (11,4 rating).

TVR 1 (care a difuzat meciul Manchester – Oțelul de la 21.45) a completat Top 3 pe interval: 424.000 de telespectatori media pe minut.

Din totalul publicului Vocea României, 541.000 de telespectatori au venit din segmentul 18-49 de ani (10,5 rating pe acest public). Antena 1 a avut pe intervalul de la Vocea României 224.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (4,3 rating pe acest target).

Audiența posturilor TV, pe 18 octombrie, pe intervalul Vocea României:

1. Pro TV: 1.029.000 telespectatori (8,9 rating)

2. Antena 1: 589.000 (5,1)

3. TVR 1: 424.000 (3,7)

4. Kanal D: 380.000 (3,3)

5. Acasă: 315.000 (2,7)

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel