Reprezentanții producătorului german au precizat că există un risc ridicat ca la încălzitorul unei supape de ventilaţie să se producă un scurtcircuit. În unele situații, această defecțiune poate provoca declanșarea unui incendiu, informează Reuters.
Noua acțiune de rechemare declanșată de BMW vizează 1,03 milioane de modele construite între anii 2006 şi 2013. Este vorba despre modelele Seria 1, Seria 3, Seria 5, X3, X5 şi Z4. Din acest total, 917.106 provin de pe piața americană. Până acum, nu au fost raportate accidente sau victime din cauza acestei probleme.
Campania de rechemare in service înlocuieşte şi extinde rechemările anterioare, pe care BMW le-a efectuat în 2017 şi în 2019. Aceste acțiuni au vizat în total peste 900.000 de vehicule în SUA.
Oficialii companiei spun că proprietarii își vor putea folosi mașinile până când vor fi chemați în service pentru remedierea problemei. Însă, dacă vor observa fum în zona compartimentului motor sau dacă vor simți miros de fum sau de plastic ars vor trebui să nu mai folosească vehiculul, scrie promotor.ro.
Punctaj MAXIM la EuroNCAP. Care sunt cele mai sigure maşini din lume în 2022
Specialiştii de la EuroNCAP au testat mai multe maşini în acest an, astfel că a apărut prima listă cu cele mai sigure vehicule.
Modelul Megane E-Tech Electric, de la Renault, a obţinut scor maxim, 5 stele din 5. Vestea este cu atât mai bună cu cât E-Tech este primul model bazat pe noua platformă dedicată exclusiv vehiculelor electrice al companiei.
Şi Volkswagen Taigo şi Polo Facelift au primit punctaj maxim. Polo Facelift a luat scor maxim datorită adăugării unor noi airbaguri centrale și a unor sisteme de evitare a accidentelor mai performante-
Noul crossover / SUV Lexus NX a obținut, de asemenea, 5 stele și a trecut cu brio testele de siguranță extinse ale Euro NCAP. Lexus NX, disponibil în varianta normală și plug-in hybrid, împarte aceeași platformă cu RAV4 de la compania mamă Toyota.
BMW Seria 2 Coupe, singurul membru cu tracțiune spate al familiei Seria 2 a obținut 4 stele, ceea ce reprezintă, totuși, un rezultat bun. Potrivit Euro NCAP, sistemul autonom de frânare de urgență a funcționat în mod adecvat în scenariile de testare mai simple, implicând alte mașini și pietoni, dar a fost limitat în scenariile mai dificile, cum ar fi traversarea drumului de către un biciclist. Ca urmare, mașina a obținut un calificativ onorabil de patru stele.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Orașul din România unde nu există ambuteiaje. Titi Aur: De ce se circulă extraordinar, în ciuda faptului că e foarte aglomerat / video
- Aderarea completă a României la Schengen. Comisarul European pentru Afaceri Interne, anunț important. Când ar putea fi eliminate și controalele la frontierele terestre
- "Sunt distrusă psihic". Ilona și Ristei, cădere nervoasă: "Este un fel de Sandu Ciorbă, ȋn chineză!"
- Ce sunt tahionii, particulele "suspecte" care au invadat Universul
- Avocatul Poporului vrea să le facă dreptate „copiilor pandemiei” care au pierdut doi ani de școală
- Naty Badea: Nu mai este de trăit în Italia. Mie îmi este foarte teamă chiar și să merg pe stradă
- Proiectul Ministerului de Interne care vizează îmbunătățirea și modernizarea sistemului. Bogdan Despescu, explicații / video
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- USR, proiect de lege privind trimiterea pacienților de la stat la privat. Rafila, reacție
- Nod în papură cu Vâlcu și Bulai: Campania electorală, analiza momentului
- Copiii, sub presiuni imense din partea societății, rețelelor de socializare și părinților. Cum să nu găsească căi de evadare?
- Separi cățeii de mamă înainte de opt luni? Se pedepsește cu închisoarea: Pedeapsa trebuie să fie mai drastică