Peste 1,6 milioane de oameni s-au strâns la un concert gratuit al Madonnei
Peste un milion de oameni s-au adunat pe plaja Copacabana din Brazilia pentru un concert gratuit al Madonnei, în ultima etapă a turneului ei mondial "Celebration", scrie Reuters.
Sâmbătă, nisipul și bulevardul de-a lungul oceanului din Rio de Janeiro au fost pline de o mulțime pe care orașul a estimat-o la 1,6 milioane de oameni.
Mulți dintre aceștia au stat acolo ore sau chiar zile întregi pentru a obține un loc bun, în timp ce fanii mai bogați au ancorat zeci de bărci în apropierea plajei și curioșii au aglomerat apartamentele de pe faleza.
Pompierii au pulverizat apă înainte de concert, când temperaturile au depășit 30 de grade Celsius, pentru a răcori fanii adunați în apropierea scenei reginei pop, iar apă potabilă a fost distribuită gratuit. Temperaturile au fost în jur de 27 de grade Celsius în timpul spectacolului care a avut loc noaptea târziu.
Madonna, în vârstă de 65 de ani, a interpretat melodii precum "Like a Prayer", "Vogue" și "Express Yourself" timp de peste două ore începând cu ora 10:45 p.m. (01:45 GMT duminică) în timp ce încheia turneul de succes început la finalul anului trecut.
"Rio, iată-ne aici, în cel mai frumos loc din lume, cu oceanul, munții, Isus," a spus Madonna mulțimii, referindu-se la imensa statuie a lui Hristos de pe vârful muntelui din oraș.
Artiștii pop brazilieni Anitta și Pabllo Vittar, precum și tineri muzicieni din școlile de samba, au participat la spectacol.
Peste 3.000 de polițiști au fost desfășurați în jurul zonei concertului, unde și Rolling Stones și Rod Stewart au atras mulțimi de milioane de oameni. Autoritățile au folosit o strategie de gestionare a mulțimii similară celei aplicate la celebrările de Revelion din oraș.
Autoritățile braziliene au intensificat vigilența cu privire la problemele de sănătate legate de căldură după ce un fan brazilian a murit la un concert al lui Taylor Swift, anul trecut, din cauza epuizării termice.
Guvernele statului și orașului Rio au declarat că au cheltuit 20 de milioane de reais (3,9 milioane de dolari) pe concert, în timp ce restul a fost finanțat de sponsori privați. Autoritățile estimează că concertul ar putea aduce aproximativ 300 de milioane de reais economiei orașului Rio.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News