Pentru că activitatea este oprită în același timp pentru toți angajații, aceștia nu vor fi inundați de e-mailuri, rapoarte și cereri.
Săptămâna liberă se aplică celor mai mulți dintre cei 15.900 de angajați cu normă întreagă ai companiei. O echipă va continua să lucreze săptămâna aceasta, dar va putea să-și programeze timpul liber mai târziu.
Angajații LinkedIn au început să lucreze de la distanță în urmă cu mai bine de un an, pe măsură ce pandemia s-a extins, iar compania își supraveghea permanent lucrătorii. Vara trecută, sondajele au relevat o schimbare a sentimentelor angajaților și semnele unui burnout.
Ca răspuns, compania a creat o inițiativă numită LiftUp!, care include instruire pentru manageri, zile fără întâlniri și măsuri pentru păstrarea sănătății mentale, notează Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Cum să treci corect pe „sub masă” - Sfântul Epitaf, în Vinerea Mare. Preotul Nicolae Crângașu: Așa se face
- Copiii din București merg degeaba în Herăstrău. Nicușor Dan: Când se va rezolva problema cu locurile de joacă