Pe ce au dat Obama și Romney peste 300 de milioane de dolari fiecare
Campania electorală din Statele Unite se aproprie de sfârșit, iar dacă ne uităm la sumele chletuite de cei doi candidați doar pentru publicitate ne dăm seamă că s-a dat o luptă grea între cei doi.
Barack Obama a cheltuit, până acum, 347 de milioane de dolari pe reclame difuzate la televizor, 85% din această sumă fiind cheltuită pe reclame negative.
Pe de altă parte, Mitt Romney a cheltuit 386 de milioane pe reclame difuzate la televizor, 91% din sumă fiind dată pe reclame negative.
Pentru că cei doi candidați au fost atât de darnici, iar televiziunile nu au refuzat, de la 1 iunie 2012, până în ultima săptămână din Octombrie au fost difuzate 1,015,615 de reclame, informează Washington Post, care citează Kantar Media/CMAG. În anul electoral 2008 au fost difuzate 730.000 de reclame, ceea ce înseamnă că în 2012 au fost numărul lor a crescut cu 39%.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News