Pasagerii British Airways au aflat abia când au ajuns la escală că al doilea zbor a fost anulat. Cât de mult au întârziat la destinație
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Andreea Ditcov
WhatsApp
Sursă foto: Pexels
Sursă foto: Pexels
Pasagerii British Airways care se îndreptau spre un alt zbor de legătură au aflat pe drum că s-a anulat și au rămas astfel blocați în aeroportul de escală. 

Este întotdeauna frustrant să afli că zborul tău este anulat. Mult mai frustrant este să primești un astfel de mesaj în aer, în prima etapă a călătoriei, că a doua parte a zborului este anulată. Așa s-a întâmplat săptămâna trecută cu un trio de pasageri British Airways, într-un incident raportat de presa străină.

Cei trei fani ai golfului s-au îndreptat către British Open, din Austin, Texas, unde s-au îmbarcat într-un zbor cu destinația Heathrow din Londra. Erau programați să zboare de acolo până la Edinburgh. Zborul Londra-Edinburgh a fost anulat, iar pasagerii au primit un e-mail la scurt timp după plecarea primului avion, dar nu l-au văzut până la Londra.

Au ajuns cu trenul și 12 ore de întârziere

”Nu am reușit să vă rezervăm călătoria de la LHR la EDI”, se arată în e-mailul American Airlines (AAL). Grupul rezervase bilete prin American Airlines într-un aranjament de partajare cu British Airways, care opera ambele zboruri. E-mailul i-a instruit astfel: ”vă rugăm să sunați pentru a rezerva un nou zbor”. În cele din urmă, pasagerii au călătorit la Edinburgh cu trenul fără bagajele aflate la cală, ajungând cu aproximativ 12 ore întârziere.

British Airways nu a răspuns imediat solicitării de comentarii a CNN Business. American Airlines, care a vândut biletele și a trimis e-mailul, a spus că ”aceste zboruri au fost operate de British Airways, așa că ar trebui să îi contactați pentru informații”.

Aeroportul Heathrow din Londra, unul dintre cele mai aglomerate din lume, a fost afectat de întârzieri severe în ultimele săptămâni. Aeroportul a sfătuit companiile aeriene să-și reducă traficul prin reducerea vânzărilor de bilete, dar unele companii aeriene precum Emirates au criticat această mișcare și au spus că nu vor limita capacitatea de pasageri.

Pilotul Osiceanu, despre nebunia curselor de avion anulate

„British Airways a anunțat, acum câteva ore, că a reușit să oprească greva angajaților de la check-in de pe aeroportul Heathrow din Londra. Această categorie de angajați fusese drastic redusă ca număr și i se tăiase și 10% din venitul stabilit în anul 2018.

Sindicatele, în urma refuzului repetat al companiei de a renegocia salariile, au stabilit data de 8 iulie pentru începerea grevei generale care ar fi paralizat complet uriașul aeroport.

În fața acestei alternative, British Airways a cedat. Managementul corporatist a preferat să arunce prosopul și să își salveze profitul fabulos obținut până acum decât să piardă în câteva zile tot! Deci, se poate!”, a spus Cezar Osiceanu.

Companiile aeriene anulează curse aeriene, pe bandă

Motivul? Lipsa personalului. În pandemie, multe companii au concediat angajați.

Despre acest subiect ne-a vorbit pilotul Cezar Osiceanu.

„Acesta este motivul real al situației generale din aviație: profitul mai întâi! Cu toate că aproape toți operatorii aerieni au primit ajutoare de stat sub diverse forme, lăcomia nu cunoaște limite!

În pandemie, au fost dați afară piloții, tehnicii și însoțitorii de bord, dar și „furnicile”, adică personalul auxiliar (Checkin, încărcători de bagaje, șoferi etc).

În pandemie, corporatiștii nu au fost concediați și nu au suferit pierderi salariale.

2019 a fost anul de vârf al aviației mondiale, cu 100.000 zboruri pe zi, în timp ce, în 2021, cea mai rea zi a fost cu doar 10.000 zboruri pe zi.

Anul 2022 are o medie actualizată de peste 90% din anul 2019 realizată până în prezent și pentru finalul anului se estimează 100%. Citește mai multe AICI

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel