Odorheiu Secuiesc, client refuzat. Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării, autosesizare
Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării (CNCD) s-a autosesizat, vineri, 1 septembrie, în urma relatărilor din presă privind incidentul dintr-un supermarket din Odorheiul Secuiesc.
În mediul online a apărut joi o înregistrare din care reiese că un bărbat care dorea să cumpere mici de la un supermarket din Odorheiu Secuiesc nu a fost servit de vânzătoare pentru că ar fi fost român şi nu vorbea limba maghiară.
Şeful Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor - Regiunea Centru Braşov, Sorin Susanu, a declarat, pentru Agerpres, că această problematică se află în atenţia instituţiei pe care o reprezintă, mai ales că în ultima vreme au mai fost înregistrate reclamaţii legate de abateri privind informarea în limba română. El a spus că se va analiza situaţia de la faţa locului, dar a punctat că trebuie să se ţină cont de faptul că, potrivit legislaţiei, 'o faptă este sancţionată atunci când organul constatator constată existenţa unei fapte'.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News