"O frunză mai mică" pentru brandul Bucureștiului, declară ministrul Turismului
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp
elena_udrea
elena_udrea

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a răspuns glumind, miercuri, într-o conferinţă de presă, întrebată ce idee are pentru brandul Bucureştiului, că acesta ar trebui să fie "o frunză mai mică".

Potrivit Elenei Udrea, turiştii străni care vin în Bucureşti pot vizita centrul istoric, Muzeul Ţăranului Român, Muzeul Satului, dar şi zonele din jurul Capitalei.  "Azi am aflat că vom avea şi un parc privat de distracţii în Drumul Taberei", a spus ministrul.

Ea a adăugat că, în prezent, turiştii străini care vin în Bucureşti sunt în general oameni de afaceri, care au o întâlnire, se plimbă puţin prin centrul vechi şi pleacă a doua zi.

MDRT va prezenta în septembrie Primăriei Municipiului Bucureşti un plan de marketing al Capitalei, care va arăta principalele direcţii de promovare.

Ea a adăugat că din cercetările pentru planul de marketing realizate de compania franceză Detente Consultants reiese că Bucureştiul trebuie să atragă şi alte segmente de turişti, în afara celor de business, precum vizitatori interesaţi de turismul cultural, de cel de sănătate, de evenimente şi de tip city-break.

Citește și: Terra Park din Drumul Taberei se deschide în septembrie. Fosta fabrică de diamante a lui Ceaușescu, transformată în Parc de distracţii

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel