O cunoscută revistă va fi relansată în România
Revista "Etiquette Magazine" va fi relansată în România. Din luna ianuarie 2016, publicația a fost preluată de noii proprietari. Primul număr al revistei în varianta nouă va apărea în luna martie 2016. Conceptul este unul inedit, iar formula editorială este coordonată de jurnalistul Horia Ghibuțiu.
Diana Vucicovici, publisher "Etoquette Magazine" a declarat că "Revista se relansează cu un nou concept editorial, poziţionându-se ca o revistă lunară premium, cu focus pe subiectele, personalităţile şi experienţele elegante, promovând un stil de viață inteligent, sănătos și relevant. Publicația vizează cititorii din mediul urban, cu educație superioară și statut social ridicat, cu alegeri documentate și care apreciază experienţele şi produsele pentru valoarea pe care o aduc vieţii lor. "ETIQUETTE Magazine" inspiră, informează și delectează".
Emilia Dolis, de asemenea publisher la revistă, spune că "Opțiunea pentru presa tiparită derivă din convingerea că lucrurile de valoare rămân scrise, iar cititorii cărora ne adresăm, din corporații și din mediul de afaceri, găsesc în "ETIQUETTE Magazine" cea mai autentică selecție de articole, rafinate până la grad de etichetă. "ETIQUETTE Magazine" aduce oportunitatea pentru partenerii noștri de a dezvolta proiecte editoriale creative, inovatoare".
Redactorul șef al revistei, Horia Ghibițiu, spune că "Preluarea unei publicații tipărite în 2016 presupune, dincolo de provocarea în sine, doze apreciabile de entuziasm și de curaj. Aceste trăsături se regăsesc printre cele probate de echipa „ETIQUETTE Magazine”, în rândurile căreia se găsesc nume de rezonanță ale publicisticii din România. Pentru că ținem la etichetă, vrem să facem din noul lunar un produs seducător, elegant și credibil".
Revista Etiquete Magazine a apărut prima oară în 2012, ca revistă glossy, cu un conținut 100% autohton.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News