Data actualizării:
Data publicării:

Spark pleacă din București. Compania de car-sharing, gonită de reglementările locale

Autor: Sonia Baciu | Categorie: Economie
WhatsApp
FOTO cu rol ilustrativ: Freepik @topntp26
FOTO cu rol ilustrativ: Freepik @topntp26
Operatorul de car-sharing electric, Spark, este nevoit să își închidă. 

Operatorul de servicii de tip car-sharind electric, Spark, și-a anunțat închiderea activității în București, subliniind că decizia a fost luată din cauza ”unui mediu de business nefavorabil” și a lipsei de sprijin concret al autorităților locale.

Potrivit site-ului oficial al Spark, serviciul ofera soluții de mobilitate eco-urbane la prețuri accesibile, dar și cu protejarea mediului înconjurător, astfel oferind o dublă sustenabilitate, lucru care este o tendință internațională.

În București aceste vehicule ar avea interzis pe locurile gratuite pentru toate vehiculele electrice, susține Știri pe surse, care a obținut un document care indică acest lucru.

FOTO: Știri pe surse

”Având în vedere faptul că, la nivelul grupului din care subscrisa face parte, ca urmare a pierderilor financiare înregistrate și a reglementărilor locale referitoare la parcaje, ce afectează în mod substanțial activitatea societății, s-a decis sistarea activității desfășurate de Spark în România, urmând ca, în perioada imediat următoare, Societatea să inițieze demersurile închiderii Societății”, se arată în documentul menționat.

”Mediu de business nefavorabil și în lipsa unui sprijin concret al autorităților locale”

”Dragă utilizator SPARK,

Cu regret, își aducem la cunoștință vești importante cu privire la serviciul nostru car-sharing electric, din România. Începând cu data de 1 februarie 2024, compania SPARK România este nevoită să își închidă activitatea.

De la lansarea noastră în 2019, am fost onorați să avem alături o comunitate dedicată, gata să facă schimbări de mentalitate și rutine, pentru a avea un oraș mai verde, cu emisii reduce se CO2 și mai puțin zgomot.

Decizia de închidere a fost luată în contextul unui mediu de business nefavorabil și în lipsa unui sprijin concret al autorităților locale pentru soluțiile de transport public alternativ, eco-friendly, printre care amintim și introducerea taxei de parcare pentru companiile care au în portofoliu vehicule electrice și desfășoară activități de car-sharing”, este mesajul primit de un utilizator al acestui serviciu.

Citește și: BMW vrea să producă doar mașini electrice, din 2027. Investește 650 de milioane de euro în modernizarea principalei uzine din Germania

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel