Data publicării:

O companie aeriană a dat 10.000 de dolari pe loc pasagerilor care renunţă la biletul de avion

Autor: Florin Răvdan | Categorie: Stiri
WhatsApp
Fotografie de la Riccardo, Pexels
Fotografie de la Riccardo, Pexels

10.000 de dolari. Atât au primit pasagerii unui avion care au renunţat la biletul deja cumpărat. 

O companie aeriană a oferit 10.000 de dolari pentru fiecare pasager dispus să renunțe la locul cumpărat la o cursă supraaglomerată. Este vorba despre Delta Airlines care, luni, şi-a anunţat pasagerii că îi va plăti dacă vor renunţa la bilet, când aceştia erau deja la poarta de îmbarcare. 

Iniţial, oferta a fost de 5000 de dolari, dar ea a fost imediat dublată. În fapt, oferta a fost limitată, doar pentru opt persoane dispuse să îşi cedeze locurile din avion. 

"Dacă am fi știut că este vorba despre opt persoane, am fi coborât. Până ne-am dat seama, patru sau cinci persoane plecaseră deja”, a declarat un pasager, citat de B1.ro.

Delta Air Lines a anunțat marți că va permite pasagerilor să-și schimbe gratuit zborurile din weekendul din 4 iulie. Șeful companiei, Ed Bastian, și-a cerut scuze pentru întârzierile și anulările recente ale zborurilor.

Zeci de zboruri întârziate pe Aeroportul Otopeni. Compania care a înregistrat cele mai mai multe întârzieri

 

Aproape 60 de curse au avut întârzieri, joi, pe Aeroportul "Henri Coandă" din București, cumulând în total 4.377 de minute.

Compania Națională Aeroporturi București SA (CNAB) informează că joi, în intervalul orar 0:00 – 15:00, s-au înregistrat pe aeroportul „Henri Coandă” 56 curse întârziate (sosiri+plecări), cu un total cumulat de 4377 minute.

Dintre acestea, în 20 de cazuri, cauza întârzierii a fost rotația aeronavei sau a echipajului, alte cauze fiind restricțiile pe rută, facilitățile de aeroport, lipsa echipajului, încărcarea/descărcarea obiectelor voluminoase sau defecțiuni ale aeronavei.

Numărul întârzierilor corespunde în mare măsură cotei de piață a companiilor aeriene, astfel încât cele mai multe s-au înregistrat la Wizzair (19, totalizând 1334 minute), TAROM (9 / 570 minute), Ryanair (6 / 725 minute). Șase curse au fost anulate de către companiile aeriene, respectiv 4 curse Wizzair și două Eurowings.

Aglomerație și zboruri anulate pe Aeroportul Otopeni și sâmbăta trecută

"În această perioadă din an, traficul - atât pe aeroporturile din țară, cât și pe cele din Europa - este de 3 ori mai mare. Sunt mai multe lucruri pe care oamenii le pot face, pentru că am văzut imaginile din ultimele zile cu cozile uriașe la care aceștia au de așteptat ore în șir.

De asemenea, au fost zboruri anulate azi-noapte și atunci oamenii au fost nevoiți să-și anuleze inclusiv vacanțele, iar autoritățile vin cu recomandări. Cel mai important este să se verifice cu o zi înainte ora la care urmează să decoleze, dar și schimbările care pot să apară și atunci trebuie să se mențină legătura cu compania de zbor.

De asemenea, este recomandat să se ajungă cu cel puțin 3 ore înainte de decolare în aeroport, deoarece aceste cozi despre care s-a tot vorbit au fost prezente aici, în Aeroportul Otopeni, în ultimele zile, iar oamenii au fost nevoiți să aștepte mai mult decât și-ar fi pus în plan și atunci unii dintre ei au pierdut zborurile. Oamenii trebuie să se înarmeze cu răbdare, deoarece fluxul diferă de la zi la zi", a transmis jurnalista Mara Maer, aflată pe Aeroportul Henri Coandă, pentru Antena 3.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel