Condițiile pentru acordarea stimulentului financiar sunt: cel puțin unul dintre soți se află la prima căsătorie; cel puțin unul dintre soți are domiciliul sau viza de reședință pe raza municipiului București, cu cel puțin 6 luni înainte de depunerea cererii; cel puțin unul dintre soți are vârsta cuprinsă între 18-35 ani, să nu aibă datorii neeșalonate către bugetul local.
Căsătoria poate fi oficiată pe raza municipiului București, în țară sau în străinătate. În situația în care căsătoria a avut loc în străinătate, dosarul privind solicitarea acordării stimulentului financiar va include și dovada transcrierii actului în registrele de stare civilă române.
Dosarul pentru acordarea stimulentului financiar poate fi depus în termen de 45 de zile calendaristice de la oficierea căsătoriei, de către ambii soţi.
Ce acte trebuie să conțină dosarul
Cerere tip (se completează de către soțul care este titularul contului bancar);
Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, care se va semna și completa de către ambii soți, în fața reprezentantului de la Biroul pentru Relații cu Publicul al CTMB în cazul depunerii fizice a dosarului;
Copie conformă cu originalul a cărții de identitate (C.I.) a ambilor soți, valabile la momentul depunerii, cu numele de familie purtat după căsătorie; în cazul soțului care își schimbă numele după căsătorie copiile C.I vor fi în incidența prevederilor art.4, alin. 5 din Lege a 551/2020 și vor fi acceptate si copiile C.I. conforme cu originalul, cu numele purtat anterior căsătoriei;
Copie conformă cu originalul a certificatului de căsătorie; în cazul căsătoriei oficiate în străinătate se va depune dovada transcrierii actului în registrele de stare civilă române;
Extras de cont din care să reiasă titularul contului și codul IBAN.
Titularul contului va fi și semnatarul cererii. Datele bancare trebuie să fie actualizate;
Act doveditor prin care cel puțin unul din soți atestă domiciliul sau reședința în municipiul București, cu cel puțin 6 luni înainte de depunerea cererii – copie C.I. copie C.I. cu viză de reședință, istoricul de domiciliu/reședință;
Certificate de atestare fiscală din care să reiasă faptul că beneficiarii nu au datorii sau au datorii eșalonate către bugetul local.
* toate actele se vor prezenta pentru conformitate și în original.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- Dedesubturile pensionării lui Iohannis. Chirieac: Acest lucru e un mare secret pentru mine
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Vacanța ieftină în Istanbul nu mai există! ”Prețurile de acum încolo vor fi exagerate”. Ce notă de plată a primit o familie de români cu un copil mic după masa de prânz
- Cântec comunist pus pe manele. Parodia pe 1 Mai pe care să o asculți la grătar /video
- Ce au făcut primarii USR în mandatele lor. Exemplele care spun totul despre edilii pe care i-ați ales